Mijau, oletko ns. runsaslimainen? En mäkään aiemmin ole tajunnut noista limoista mitään koska niitä tulee niin vähän että eipä noita näe. Luin ilmeisesti saman jutun limojen koostumuksesta ja tarkkailusta kun sinäkin ja siitä innostuneena tietysti kamarin puolelle tutkimaan (silloin kp13, dpo-1). Ei, vaikka miten tonki niin en saanu edes "näytettä" kaavittua kasaan : / Toki ovisliman kyllä sitten erotti, sitä jopa tuli tippa tai kaksi. Jos ovistikkuja ei ole käytössä niin antaahan aamulämpökin jotain osviittaa. Mulla normilämpö on noin 35,5°C, ovulaatiopäivän aamuna se romahti 34,9°C ja sitä seuraavana päivänä nousi 36,9°C. Toivottavasti bongaat ja saat monenmonta talletusta!
Tänään kp17, dpo 3 ja hirveä odotus päällä! Miten voi olla näin malttamaton?! Vielä kun olen suht varma ettei sitä pikkuista tästä kierrosta saa. Alavatsassa tuntuu vieläkin jotain tosi pientä etäistä tuntemusta ja yöllä oli tullut valkovuotoa oikein pikkuhousuihin asti Olen aika kuivaa tyyppiä joten tuo on vähän outoa, mutta kaikkea sitä huomaa kun oikein kuuntelee ja tutkii omaa kroppaansa. En suostu uskomaan sitä kiinnittymisoireeksi sillä päiviä on liian vähän eikä paperiin jäänyt pyyhkiessä mitään. Silti tuli varmuuden vuoksi pyyhittyä extrahyvin... :ashamed:
Tulipa limainen postaus! Toivottelen kaikille raskausoloja ja kahta viivaa!
Tänään kp17, dpo 3 ja hirveä odotus päällä! Miten voi olla näin malttamaton?! Vielä kun olen suht varma ettei sitä pikkuista tästä kierrosta saa. Alavatsassa tuntuu vieläkin jotain tosi pientä etäistä tuntemusta ja yöllä oli tullut valkovuotoa oikein pikkuhousuihin asti Olen aika kuivaa tyyppiä joten tuo on vähän outoa, mutta kaikkea sitä huomaa kun oikein kuuntelee ja tutkii omaa kroppaansa. En suostu uskomaan sitä kiinnittymisoireeksi sillä päiviä on liian vähän eikä paperiin jäänyt pyyhkiessä mitään. Silti tuli varmuuden vuoksi pyyhittyä extrahyvin... :ashamed:
Tulipa limainen postaus! Toivottelen kaikille raskausoloja ja kahta viivaa!