~~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 5.0~~*~

Hanta :hug: Täällä onkin jo moni kerennyt sua neuvomaan mitä, sun kannattaisi tässä tilanteessa tehdä. Ja samaa mieltä olen minäkin. :/
Mutta niinkuin Zoe-Fkin mainitsi, niin ymmärrän myös sen, jos lähtö tuntuu vaikealta :ashamed:
Voimia sulle ja pikkuiselle paljon :hug: :heart:

Niin ja tohon listan siivoukseen vielä... Suukkis on kyllä moneen kertaan huudellut ja pyytänyt ilmoittamaan itsestään. Että ei kenenkään kannata loukkaantua, jos on nyt pyyhitty pois listoilta :D Moni varmaan käy vaan lukemassa, mutta ei itse kirjoittele. Eikä todellakaan oleteta, että jokainen ehtii täällä päivittäin käydä :wave:

Hemuli toki :) Mut ymmärtänet senkin minkä vuoksi poistelin listalta. Enkä sitä huvikseen tee tai poistele noin vain. On siinä mullakin työtä etsiä jokainen nikki (joista en muista kuulleeni aikoihin) erikseen ja katsoa viestihistoria, et millo on kirjoitellu viimeksi ja mitä. Esim jos on kirjoitellu viimeks, et on ollu pahoinvointia ja ollu tiputukses eikä oo päässy kirjotteleen aikoihin ku ei oo jaksanu jne ni sit toki en oo poistanu. Riippuu siis iha tapauksesta millo poistan ja millo en. Eli ei semmoisesta pidä itseensä ottaa =) :hug:

Hemuli kyllä mä senkin ymmärrän. Mut mie kyl huutelin yhtä jos toista silloin ku aloin listaa siivoilla. Ja mielestäni huutelin myös sua koska otin kaikki nimet copy pastella ja poistelin heidät joittenka muistin kirjoitelleen jokunen aika (edes kuukausi) sitten ja muita huhuilin. Edellisessä pinossa huutelin mut se ei ainakaan mulla toimi tuo edellisen pinon viimeinen sivu. Mut se siittä :) Ja aina tänne voi kirjoitella vaikka kuin alussa ois. Onhan täällä muitakin alussa olevia ja jokainen kuitenkin on siinä tilanteessa joskus ollut jos nyt oiskin pidemmällä :heart:

*muoks eikä se mittään :) Itsellä vaan oma reagoiminen tulee usein hyökkääväks jos mua vastaan tunnutaan hyökkäävän vaikka koitan tasapuolisesti kaikkia kohdella palstalla, varsinki ku itse tätä pinoa päivittelen. Mut semmostahan tää hormonihuuruissa oleminen on :D

Uuu, ku oli palon luettavaa.. piti käydä kahlaamassa vielä edellinenkin pino :whistle: Ja nyt en edes muista mitä siellä luki. I'am so sorry :ashamed:

Nibblerille onnittelut liikkeiden tuntemisesta :wave:

BabyButterfly: Mulla on kans ollut aijoittain ummetusta. Joskus huomaan, ettei massu ole 3päivään toiminut kunnolla. Neuvolassa neuvottiin juomaan runsaasti vettä ja ne normaalit liikkumiset ja kuitujen syönnit. Mutta silti massu ei aina toimi kunnolla. Joten sain luvan ottaa apteekin mahan pehmennys lääkkeitä ja sen jälkeen kyllä irtoo :LOL: :D
Otin myös tämän vaivan takia Maitohappo bakteerit käyttöön.. Ja niistä on myös ollut paljon apua.

Siis apua, mun pää on nyt niin tyhjä :headwall: Etten muista mihin oisin halunnut kommentoida :eek:
Taidan mennä hakemaan kupposen teetä, jos se virkistäisi aivoja sen verran, et pärjäisin loppu päivän töissä |O :)

Daadeli 23+4

Hemuli Musta tää pino on kiva just siksi, että ollaan eri vaiheessa jokainen. Kirjoittelen myös toukokuisten pinoon, koska mun LA on toukokuussa. Siellä on kiva vertailla niitä samassa olevien juttuja, mutta täällä saa jo vinkkiä pidemmällä olevilta mitä on tulossa.
Mutta jokainen kirjoittelee omaan tahtiinsa :D

Hei kaikille! Sain kuulla uutiset miehestä.Todettiin c-hepatiitti :'( Mie menen kokeisiin keskiviikkona ja mies saattaa päästä huomenna tai keskiviikkona kotia :heart: On kuulema harvinaista jos minulla olisi se hepatiitti.Mutta se selviää.Nyt vaan elämä rajoittuu miehellä todella paljon ja mulla ja vauvalla myös.
Mutta kaikesta selvitään yhdessa,toisiamme tukemalla.
Enenpää en kirjoittele,odottelen vielä seuraavia uutisia,kun mies menee juttelee lääkärin kanssa jatkosta.

Voikaa hyvin ja pitäkää masuja hellänä :heart: :heart:

Heips kaikille!

Suuret voima :hug: niitä tarvitseville!

ON: Nyt tuntuu hetkellisesti jopa siltä että torstaina voisin päästä töihin. Selkä/lonkka tuntuu paremmalta. Ainoastaan nyt meinaa iskeä flunssa. La-Su välisenä yönä oli todella huono olo ja eilen kesken kaiken tuli todella huono ja paleleva olo. hiukan särkylääkettä otin ja sit taas helpotti. Illalla ja yöllä kurkku kipeänä ja ääni käheänä.

Nyt olen saanut pakkomielteen =) ostaa vauvalle vaatteita. En ole mitään suuria summia sijoittanut mut kuitenkin. Moni varmasti ajattelee et tuollaha on vasta tuon verran raskausviikkoja et on se hassu! :LOL:

Anteeksi kaikille omanapaisuuteni!

HEIPPA!

Voisin siirtyä tänne puolelle, jos huolitte mukaan. Helmikuun alussa tein plussatestin. Mut raskauden kesto on ollut vähän epäselvä, kun menkat oli jo jonkin aikaa ollut pois ja ekassa ultrassa ei näkynyt mitään. Sen vuoksi olen käynyt seurannoissa. Viime perjantaina kuitenkin selvisi, että masussa on elämää. Syke näkyi. Tällä hetkellä rv 6-7. La on lokakuun puolivälissä. Selviää tarkemmin seuraavassa ultrassa kahden viikon päästä. En tiedä paljonko jaksan nyt kirjoitella, kun on jatkuvasti huonovointisuutta.

Sannya Paljon voimia ja onneksi syy selvisi. Osataan alkaa hoitamaan oikeaa sairautta. Jos jotain positiivista löytää asiasta :hug:

Ouska Mä olin jotenkin taikauskoinen ja ostin ekat vaatteet yms. vasta rakenneultran jälkeen. Tosin se onkin sitten vähän riistäytynyt käsistä :whistle:

Onnea ja tervetuloa Nasuli :heart:

Nasuli onnea :flower: ja tervetuloa mukaan!! jaksuja pahoinvoinnin kanssa!

Hemuli tämmöstä tää hormonihuuru on =) kirjoittele ihmeessä tännekin, minustakin on vaan kiva ku on paljon eri vaiheessa olevia, pidemmällä olevilta saa neuvoa ja varhaisemmassa vaiheessa olevien raskautta voi seurata "ai niin tuommoista se olikin"-mielellä :p

ja mä ainaki henk koht tykkään tästä pinosta enempi ku omast kuukausipinosta. meit on siel yli 100, ei tietenkää niin paljon aktiivei, mut ei siellä tuu oikee keskusteltua. tää on paljon kivempi ku vähempi porukkaa :heart:

Sannya hyvä että saatiin sairauden syy selville, ni voidaan alkaa hoitaa miestäs ja tarvittaessa sua/vauvaa. en kyllä ko sairaudesta mitään tiedä, että vaikuttaisko esim vauvaankin jotenkin. mut kaikki järjestyy =)

Ouska eihän tuo nyt mitenkään höperöltä kuulosta.. mä ostin jo joskus ekal kolmanneksel jonkun bodyn ja vissii rv 11 viikkasin kaappiin käytettyjä vauvanvaatteita, miehen siskolta saatuja.. olin ihan myrtsi ku mun piti saada ne jo rv 9 mut en saanukaa :p

ja nyt tosiaan tällä viikolla ois tarkoitus mennä ostamaan vaatteita.. yritin äsken miestä suostutella mut ei oikee lämmenny... ei meiän pieneltä oikein muuta puutukaan... pikkusälät ja apteekkireissu pitää vielä tehdä ja hakea anoppilasta sinne jemmatut tavarat. mut ne sit joskus ku kesäloma/ä-loma alkaa.

Nasuli: onnittelut ja tervetuloa mukaan :wave: Voimia pahoinvoinnin kanssa taistelussa..

Talvis: Mä kans tykkään tästä pinosta enemmän, kuin kesäkuisten. Tänne on jotenkin helpompi kirjoittaa, kun on "tuttu" porukka.. Seuraan kyllä aktiivisesti sitä pinoa, mutta silti sinne on jotenkin vaikea kirjoittaa tai ottaa kantaa keskusteluihin.

Ouska Mä kans olen ostanut rakenne ultran jälkeen ensimmäiset vaatteet. vaatteita minulla oli jo, mutta ne oli äidin/anopin ostamia.
Vaunuja ja pinnistä ei olla vielä ostettu. Jotenkin ajattelen, et on vielä liian aikaista :) Myöhemmin keväällä kerkeä. Ja todellisuudessa en ole vielä edes löytänyt mieleisiä.

Sannay: Hyvä, että miehesi sairauden syy saatiin selville ja pääsee pian kotiin.
Ja aivan mahdotonta mylläystä näkyi videolla olevan. Hassua :p

Tän meidän esikko pinon- rikkaus taitaa johtua juurikin siitä, että täällä on niin paljon eri viikoilla meneviä mammoja, että keskustelua saa yllä pidettyä helposti.

Aloitin mun ompeluprojektin tänään =) Pukluharsoja vasta ompelen.

Kysymys ompelusta: Kun mä huomenna teen pari aluslakanaa, niin tarviiko ne reunat siksakata ensin? Vai riittääkö, että ne reunat kääntää? Kun pesin sen lakanakankaan ensin ja kyllä se siitä reunasta vähän on purkautunut hapsuille.

Katotaan mitä mun ompelusta tulee loppujen lopuksi :D Mulla on fleece-kangasta, mistä pitäisi tulla kesäksi vaunuihin makuupussi. Olin menossa sitä joku päivä äitille ompelemaan, mutta mies sanoi, että ommellaan se kahdestaan. Saas nähdä, mitä pannulappuja niistä paloista sitten saa ommeltua, tuskin tulee makuupussi :LOL:

Ooh, täällä pinossahan on tapahtunut, valitettavasti ei mitään mukavaa! Voimia Hantalle paljon :heart: Täytyy uskoa ja toivoa, että kaikki menee parhainpäin, ja pienelläkin on kaikki hyvin. Yhdyn muiden kommentteihin siitä, että sinun paras paikkasi ei ole siellä miehen luona, kukaan ei tosiaan tuollaista kohtelua ansaitse. Mutta voimia päätösten tekoon, raskasta aikaa se aivan varmasti on :heart: :hug:

(.) Varhaisultrassa käyty, LA vaihtui vähäsen, uusi olisi nyt 13.10.09. Pikkuinen oli vasta 7mm kokoinen, mutta sydämen sykkeen näki hyvin :heart:

Kuumeilija ja PieniPippuri 6+6 :heart:

Kiitos Zoe =) Taidan siksakata ja taittaa kaksi kertaa. Harjoittelin sitä jo pukluliinalla, vaikka sisko sanoi, että riittää, että siksakkaa reunat. Mutta harjoittelen noihin, että menisi lakanoihin jotakuinkin suoraan ommel :whistle:

Onnea Kuumeilijalle varhaisultra-kuulumisista :heart: On se vaan pikkuinen :heart:

Sanya anteeks ku utelen,mutta mistä miehes on saattanu saada c-hepatiitin? Kun sehän tarttuu yhdynnässä, suonensisäsesti käytetyistä huumeista tai veriteitse..olen huolissani hieman teijän tilanteesta, elä pahastu :hug: vaan se c-hepatiittihan ei lähe koskaan pois (muistaakseni ).
Hanta oon todella huolissani myös sinun tilanteesta :hug: :( kuulosti ihan kauhealta! Toivon todella et oot turvassa eikä mies pääse sinuun enää koskan käsiksi!

Yhteistyössä