""*~Esikoishaaveista Plussanneet 7~*""

toivova juu tuli syötyä... ei ihan tyhjäksi mutta ähkyksi...

saunasta tulin juuri, takaisin köllimään tähän sänkyyn... nyt voi taas kellotella suppareita...
saunassa ja suihkussa tuli muutama suppari, mutta ei niitä sielä kellolla katsella...
tai mulla on kyl toi nipukan supistus ohjelma käytössä.

nasuli onnea ultraan...

tb tosiaan poksu onnea kovasti.
 
Vitsit, että täällä onki tapahtunu tänään, vieläki HanTalle jaksamisia ja voimia tulevaan koitokseen, se ei varmasti ole kaukana. Ja Sompiolle kanssa, vaikuttaa lupaavalta sullakin :)

Kirjottelin eilen tänne oikein romaanin, mutta tietenkin netti pätkäs ku piti lähettää sitä :kieh:

Kiitos kaikille kannustavista sanoista koira-asiaan. Saatiin miehen kanssa sovittua asia, tai päästiin yhteisymmärrykseen siitä koska/millaiset oireet koiralla tulee olla kun se sitten viedää viimeiselle matkalle. Koira sai nyt vielä jatkoaikaa elämälleen, totesimme, että vielä ei ehkä ihan ole aika, mutta pian kuitenkin. Oma veikkaukseni on että viimeistään syksyllä. Mutta helpottavinta on olla samaa mieltä asiasta, vaikka se on periaatteessa vain minun koira niin silti minusta on parempi tehdä tuollaiset tärkeät päätökset yhdessä.

ON: Ei oikeestaan kummempaa, selkä ei kestä pitkää seisoskelua... Kävin eilen ABC.n marketissa, mikä oli aivan tukossa. Jonotin kassalle n.20min ja loppuajan selkään otti tosi paljon, se ei tullu kipeeks mut tosi väsyneeks. Liikkeet masussa tuntuu nyt aina paikallaan ollessa, ei tosin tässä koneella istuessa, mutta sängyllä maatessa illalla ja autossa :) Huomenna poksutaanki sitten, ilmottelen jo nyt huomenna tuskin ehdin koneelle :D

Alley ja Vilpertti 18+6

ai nii ja mäki oon naamakirjassa, juttelen mielelläni sielläkin halukkaiden kanssa.
 
Yksärii voi laittaa ne, ketkä haluu, niin voidaan myös siellä naamakirjan puolella jutskailla.. :)

Tsiisus kun kutisee sisäreisiä.. ei oo todellista eikä lopu millää.. :( otin pienoiset päikkärit ja nyt ihan ällö olo..

HanTalle ja Sompiolle tsemppiä.. toivottvasti supistukset voimistuu ja pääsette molemmat piakkoin nyyttiä hakemaan.. :hug:

Muoks.

Nasulille onnea ultraan.. :)

alley hyvä että koira asia selvisi, vaikka raskas päätös olikin.. :hug:
 
hitto, taas niin jännittäviä uutisia!! HanTa ja Sompio tääl on peukut pystyssä, varpaatki niin paljon ku kääntyy :D

niin mun salaisuus oli että me mentiin tänään naimisiin :heart: hihi :D sukulaisten kommentit oli aika hölmistyneitä, ku niille soiteltiin... :)

naamakirjaan kirjaudun heti jahka saan aikaseks.. tänään tai huomenna... on totuttelua uuteen sukunimeen... ja mullekin saa yksäriä laitella jos siellä jutskailla tahtoopi :saint:

ja niistä ennen raskautta käytetyistä vaatteista, mä jotenki kuvittelin et ois joku hamonen päälle menny :ashamed: kyllähän johannan sanojen tavoin ihran saa pois, mut jos toi lantio jää levinneeks.. ja jalat :/ muistan et äitin sisko sanos et raskauden jälkeen jäi kengänkoko isommaks (mut sille jäi kyl jokunen kiloki ja tuli lisääki). mä joudun myymään kaikki mun ihanat kengät!! |O
 
Onnea tuhannesti Talvis :heart: :heart: :heart: kyllä oli teillä komia hääpäivä B)

Ja nytkö ne molemmat toukomammat hönkii siel synnärillä sitten?!? Uskomatonta!!!
Tsemppiä vaan vielä kerran HanTa ja Sompio :hug: :hug:
 
Täällähän oon taas tapahtunu vaikka mitä! :D Teen liian pitkiä työpäiviä, kun en meinaa pysyä teidän juttujen perässä... :eek:

Paljon onnea Talvis rouviintumisesta! :flower:
HanTalle ja Sompiolle tsempit! Pian teillä on pikkuset sykyssä! :heart:

Ite oon painanu tosi pitkää päivää, kun on töissä ollu "himan" kiire ja paniikki... Eilen menin ennen ysiä ja ekalle paussille pääsin 15.30... eli 6½h tuli oltua vaan jalkojen päällä ja säntäiltyä paikasta toiseen! ei varmaan ihan raskaanaolevan juttu....
Nyt sit parina iltana jo loppupäivästä töissä alkanu "menkkakivut" masulla ja on säteilly reisiin ja selkään. Oon huomannu, että just tollasen kiirehässäkän jälkeen. Osaako viisaammat kommentoida?

Muuten kaikki hyvin. =)
Kaikille oikein mukavaa päivää! :heart:

Delfis ja pikkudee 14+0 POKS! :heart:
 
Talvikselle hurjan suuret onnittelut!!! Mahtavaa :heart: Olipas yllätys!

Delfis, voisin kuvitella että nuo kivut johtuu juurikin siitä että olet tehnyt nyt vähän liikaa. Älä reivittele turhan paljon :hug:

Ja Sompiokin lähti, vitsi miten hienoa että toukomammat alkaa jakaantua :D :heart:

Hei, muakin supistelee, mut ei näillä varmaan ihan synnytetä :LOL:
 
Delfis: kuulostaa kyl jonkunlaisilta supistuksilta -->koita ottaa vähä rauhallisemmin =)

(.) tänään pitäs iltapäivällä vaappua neuvolaan. toivottavasti saan tungettua sillon viel croksit jalkaan :D
Jaiks! katoin tota etusivun listaa ja mä oon muka seuraavana lähössä :eek: no, ei näillä tuntemuksilla ainakaan.
 
siis apua! kaks lähteny samana päivänä ja yks menny ( meiltä salaa!! ) naimisiin :D

Onnea Talvis! :flower:
Helga on lelukaupan kaunein nukke
Pariisilainen ja posliinihelmat
Ruben on merisotamies jonka saappaat
Ilmassa marssii ja ylväästi kiiltelee

Kerran kun ikkunalla siivoja tehtiin
Helga ja Ruben ne vierekkäin joutui
Kauan he katselivat toisiaan silmiin
Viimein he kaipuunsa kutsulle antautui

Tänä yönä lelukaupan väellä on juhlat
Helgan ja Rubenin rakkauden tähden
Vieterivilunki ja kraatariklovni
Toisilleen tiuskii ja huntua ompelee

Flyygelitorvet soi häämarssin tahtiin
Tanssii puuhanhet
Ja nuuskaava herra
Kipsinen kissa taas piippuaan tuprauttaa
Morsian itkee ja sulhanen nauraa
Elämä on unta
Ja rakkautta varten
Tälläisen juhlan vain kerran kokea saa

Paljon jaksamisia ja ponnistus tsemppejä Sompiolle ja hantalle! :flower:
 
(.) elämä pilalla! salkkarit näköjään päätti sitte tiltata ja loppua :( mitä mä nyt muka sitte katon!?

in other news... käytiin eilen neuvolassa ja kaikki ok, hb oli noussu takas normaalimmalle tasolle, paineet oli ok. sf-mitta 29 jeij!
tarjonta kohtaan oli merkitty hjl mitähän se tarkottaa?
poikahan on pää alaspäin ja alhaalla, mut ois kiva tietää se sana josta lyhenne tulee, eikös siihen yleensä merkitä että rt ?

Tänään poksun minäkin :)
30+0 ja loppu lähenee!
 
voi ihana uutinen talvis :hug: paljon onnea tuoreelle avioparille :flower:
Hantalle ja Sompiolle vielä kerran onnea vauvan hakuun, ollaan hengessä mukana :heart:
nibbler onnea poksuista ja hyvistä neuvolakuulumisista :hug: hjl? kyllä mulla ainakin lukee rt, kun on pää alaspäin myös. löytyykö netistä tietoa?
johanna83 nyt aletaan jännäilee sun puolesta :) sitten kun sulla on nyytti kainalossa niin alan jännittämään vasta omaa tilannetta ;) (joo, joo uskoo ken tahtoo) mutta kohta se tosiaan on sullakin edessä :D

muuten nibbler sinäkö listaa päivittelet? mulla on siellä jostain syystä väärä LA, oikea on 15.7, ei tosin heittoa ole kun yks päivä, mutta jos jaksat vaihtaa niin kiitos :flower: ja kättärille haikaranpesään olis tarkoitus mennä poikaa saamaan:)
 
Moikka kaikille! :wave:

Ihania kuulumisia oli monilla, toivottavasti mie saan kuulla masukin tänään.
12.30 olis ultra! Jännittää ihan pirusti!

Nyt isosti onnea matkaan Hantalle ja Sompiolle

Ja tietysti talvikselle onnea rouviintumiesta, mie käytin viimeksi eilen vielä väärää nimeä, naimisissa ollan oltu vapusta asti. Nii ja mie en ainakaa luovu mun kaikista ihanista kengistä, survon ne jalkaan vaikka väkisin.

Kyllä on kummallisia nää olotilan muutokset. Tänään oli pitkästä aikaa aamulla hyvä olo ja kerkesin jo aatella että loppuko se pahoinvoiva olo ku seinään, mutta turha toivo. Nyt oon toimistolla ja päätä särkee ihan älyttömän paljon. :ashamed:
Kait se pitää oikasta tohon sohvalle, ihmetelkööt sit muut et miten mulla nykyää on aina paha olo. :(

Joo ja eilen oli tosi kiva mennä appiukolle ja sen vaimolle kylää ku se vaimo tuijotti ihan kokoajan mun mahaa.. siis oikeesti.. :eek:

Eipä tässä kait muuta ihmeita, anteeksi omanapaisuuteni taas.

Jenninho+masukas 10+2
 
Uiuiui.. :D Täällähän on tapahtunut, vaikka mitä ihanaa :heart:
Suuren suuret onnittelut Hantalle ja hänen miehelleen pienestä pojasta :hug: :flower:
Sompiokin tais mennä vauvan hakuun.. =) ihanaa :heart: (kuulumisia odotellessa :whistle: )

Talvikselle onnittelut rouviintumisesta =) :hug:

Ja täällä oli muutama poksuttelijakin, jos katsoin oikein.. ainakin Delfis ja alleyja nibbler! :) Tb:kin tais eilen poksuilla! :D

Jenninholle: onnea ultraan =)
 

Yhteistyössä