*Esikoisesta Haaveilevat*

Mulle voi päivittää listaan kp4/30, kierto suurinpiirtein vakiintunu 30 päivän kieppeille. Ja yk olikin ihan oikein eli 3 menossa. Ajattelin tässä kierrossa alottaa greippimehun juomisen, josko siitä olis jotain apua :)
 
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: kaikkille tarvitseville.

ON: Projekti läski katoaa sujuu hyvin. Tänään vaakasta tuli hyvä lukema :) oon laihtunut 5viikossa 6kiloa :D nyt oon hoikemmassa kunnossa kuin ennen edellistä odotusta. Yritän seuraavat viikot keskittyä laihtumaan ja unohdan raskausoireiden metsästyksen kropastani. Karppaus on kivaa kun saa syödä :LOL:

Onko muita karppaajia täällä? Kenelläkään tietoa neuvolan kannasta karppaukseen raskauden aikana?
 
kaz
pinkkimieli minä pudotin aikanaan karppauksella yli kymmenen kiloa.. Taas koitetaan yrittää pysyä ruodussa.. Keskustelin taannoin karppauksesta työterkkarin kanssa ja hän oli sitä mieltä että ihan ok, koska esim. diabeetikkoja, keliaakikkoja ym. ohjeistetaan enemmän karppaukseen kuin virallisterveelliseen, joka on sekin muuttumassa karpimmaksi...

Eniten terkkarit napisee kuitujen saannista, joten siihen kannattaa kiinnittää huomiota myös ja tosiaan rasvan ylikäyttö ei ole hyvä, mutta kelleppä olisi haittaa jättää sokerit, vaaleat leivät, riisit yms. pois. Eihän perunakaan ole kuin lautasen täyte, jotta ei tarttis syödä niin paljon kastiketta :p
 
mutta en kyllä tiedä mitä tohon kierron pituuteen laitetaan.. Onneks täti tuli, vaikkakin terojen voimalla!! Nyt positiivisin mielin kohti seuraavaa kiertoa, hain paljon ovistikkuja et saa vaikka koko kierron läpi testata, ja mä niin toivon että se vauva sieltä jo tärppäis!!!
 
huih..töissä ollut niin kauheaa hulinaa, että tuskin on persauksilleen ennättänyt.
ihan alkuunsa nyt kaikille :hug: :hug: :hug: tarvitseville, tippuneille ja muuten vaan! :)

omaa napaa sen verran, että juurikin työhommien takia on jäänyt turha stressaaminen kokonaan välistä. en edes ulkoa muista kiertopäiviä, saati sitten, että olisi tajunnut kuunnella kehoaan :p ainoa kehon kuulostelu tälle viikolle oli selkä, joka ei ilmeisesti tykännyt liiallisista lumitöistä..
muutoin ei olekaan ihmeempiä tapahtunut, vieläkään ei olla saatu aikaiseksi viedä niitä simppoja tutkittavaksi. on ollut niin paljon kaikkea säätöä, että antaa asioiden mennä omalla painollaan taas hetki.. =)
 
Moikka!

En oo tosi pitkään aikaan kirjotellu, lukemassa oon välillä käyny. Mulla alkoi menkat 10 pvää sitten ja koko ajan on sen jälkeen ollu pientä vuotoo, joka jatkuu edelleen tosi vähäisenä. Nännit mulla tulee aina kipeeks ennen menkkoja, mut tää kierto on ollut siitä erilainen, et nännit on edelleen tosi arat, vaikka yleensä menkkojen alkaessa arkuus loppuu. Näiden asioiden takia tein sit tänä aamuna r-testi ja sain elämäni ekan kerran haamun siihen!! :heart:

Tein testin, jonka herkkyys on se 10..ja sillä tosiaan tuli ainoastaan heikko viiva, et en tiä uskaltaako tulokseen luottaa. Viime viikolla yhtenä päivänä vuodon seassa tuli pari hyytymääkin ja tosi niukkaa vuotoo on ollu tänäänkin vessa-käyntien yhteydessä.. Muuten kyllä ollu ihan erilaiset menkat kun mulla normaalisti on..
 

10.2.2009

Minnie.............................kp 73................................TJOT
ViutII...............................kp 65/27..........................yk3 (8.1.+?)
HannA-............................kp 65/28..........................yk2
kuuttti.............................kp 60/26...........................yk (20.1.k)
murppa86........................kp 56/..............................yk43
Hooyo88..........................kp 53/28...........................yk2 8.1.k)
Neppis88.........................kp 52/29-32......................yk1 (8.1.k)

Kia-85..............................kp 43................................yk5 haamu
Minnea.............................kp 37/25-27......................yk2 (10.1.k)
Niiz...................................kp 36/30...........................yk2
Sharona...........................kp 35/28-40......................yk4
Minna77...........................kp 35/26...........................yk 5
LauraAnnika.....................kp 34/30..........................yk1
Louvre..............................kp 33/32-40.....................yk10

JenPen.............................kp 28/28............................yk7
Empuuu...........................kp 27/30............................yk4
Pinkkimieli........................kp 27/30-35......................yk1(km)
Ansku-82.........................kp 25/30............................yk3
Lapanen87......................kp 24/30............................yk6
Siniviuhka........................kp 23/26-30.......................yk13
Yöperhonen.....................kp 23/28............................yk13

tch...................................kp 20/30-31.......................yk5
MyPoodels.......................kp 20/28-58.......................yk8
HappyFeet.......................kp 18/32-48.......................yk5
delfis................................kp 18/30-36.......................yk6
Hemppati.........................kp 17/30............................yk3
EtanaLilli..........................kp 15/32-33.......................yk2
Sero.................................kp 14/25-29......................yk3
Kiharapää........................kp 13/32-35......................yk17

kaz...................................kp 10/28-30........................yk8
Teddybear82....................kp 10/28-37........................yk5
Haaveileva-85..................kp 9/28...............................yk2
HaLPe...............................kp 8/23-27.........................yk14
ellen-................................kp 6/30-34.........................yk3
hippopotamus80..............kp 6/30..............................yk6
ElbA..................................kp 5/26..............................yk6
Sun Rise...........................kp 5/30-35.........................yk3(6)
Nanakuu...........................kp 4/25..............................yk4
Sonnet82.........................kp 3/30...............................yk2
anu84..............................kp 2/28-**..........................yk15

jiiku.........................................................................yk1
Asty
ANInen
neppis88
drakonia *TJOT*
hollannikkaat
hugoliina
revera
Sandraana87
susku79
 
HaLPe Selitin varmaan vähän epäselvästi.. Tarkotin siis, et "menkat" alkoi sillon 10 pvää sitten, mut vuoto on ollut tosi niukkaa, rusehtavaa koko ajan..eli varsinaiset menkat ei oo edelleenkään alkanut ja oon tässä ootellu et kunnon vuoto alkais.. Ja koska mulla yleensä alkaa menkat ihan kunnolla ja on tosi runsaat, niin siks ihmettelin tätä vuodon niukkuutta ja tein sen testin tänään..
Mut saattaahan tää olla vaikka tosi aikanen km ja kunnon vuoto on vielä tulossa.. en tiä..aattelin testata viikonloppuna uudestaan, ellei ne menkat sieltä ihan kunnolla ala..
En tiä selitinkö nytkään yhtään selkeemmin! :D
 
Heippa kaikille!

Josko uskaltautuisin mukaan tähänkin ketjuun. No joo, parista olen jo tippunut, koska minulla alkoi juuri yk 8. Tänään eletään kp 3/26-34 ja panokset kovenee.. ;) - tilasin juuri ison satsin ovistestejä ja mieskin sai omat vitamiininsa.
 
Tässä kaikille kuumeilijoille runo jonka löysin netistä. Kun masentaa eikä tärppiä kuuluu kannattaa käydä lukasemassa niin voi saada pientä lohtua :)

"Rakas Taivaan Isä, miksi äiti itkee? Miksi isällä on niin raskaat askeleet?
Minäkö heille olen surua tuottanut, kun vain katselen täältä kaukaa,
enkä tule, vaikka he odottavat niin kovasti, että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.

Voitko, Taivaan Isä, äitiä lohduttaa, pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?
Voitko isän olkaa taputtaa, ettei niin kumarassa hän ois?

Kerro heille, Taivaan, Isä, etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.
Kerro, että jotkut lapset taivaassa niin rakkaita on Luojalleen,
ettei heitä malttaisi millään antaa pois.

Huomaisipa äiti, kun hänen luokseen lennän perhosena ikkunaan.
Tietäisipä isä, miten tuulen mukana hänen poskea silittää saan.

Vielä joskus saan siemenenä kasvaa äidin vatsassa
ja isän vahvat käsivarret ympärillä tuntea.
Ja kun vihdoin kohtaamme, löytää tarkoituksensa pettymys jokainen.
Ne on kestettävä, jotta juuri minä syntyisin.

Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää.
Koska saan mennä, Taivaan Isä,
joko pian pääsen omaan kotiin?"
 

Yhteistyössä