***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

kiitos le bebe :)
just nuo pelisäännöt oiski hyvä olal olemassa. me lähettiin niin löysin ottein tähän suhteeseen alussa, että ei mistään tollasesta ollu puhetta. ainoastaan se että mä päätin itse olla pettämättä, koska mä oon sitä ennen tehny, ja miehen eksä on tehny sille. mä sillon tajusin miltä toisesta osapuolesta tuntuu ja tajusin ite miten väärin mä oon tehny toisille.

mä vaan oletin että mies oli samalla aaltopituudella mun kanssa tässä asiassa.
ja tuo luottamus pitää ansaita kohta on ihan totta. me ei alusta asti luotettu toisiimem ymmärrettävistä syistä, mutta vuosien saatossa alettiin luottamaan toisimme. nyt sitä luottamusta ei enään ole. en tiiä saako sitä enää takasin, mutta hyvin tärkeetä se olis kyllä.
mä en halua että se menee siihen että riidan päätteeks mun pitää viedä proput seinästä että mies ei pääse tietokoneelle.

mut kaippa jokainen pettää jos on pettääkseen ja sitä ei voi mitenkään estää.
 
kurjaa :( se on aika ylivoimanen se paska fiilis mitä menkoista tulee, ainaki nykyään. en mä muista että joskus pienenä ois semmosta oloa ollu. paitsi ehkä kesäsin.

kirjotin just tohon toiseen meijänp inoon että mulla on joku härö nyt päässä ku odotan melkeen että menkat alkaa ku saa laittaa kupin :LOL: mä oon ihan liian innoissani siitä :D
 
:LOL: no muttakun...
ette kyllä ulosta mua tästä pinosta, kyllä mä vielä oon vauvakuumeinen vaikka menkat halunkin! :D

tästä kuppiasiasta on muuten tullu paljon härömpääki tekstiä. muttakun se on vaan niin nerokas!
 
Ouska mä olin kyllä ensin vähän skeptinen asian suhteen, mutta sitten ku mulle tarpeeks olis sitä kehuttu niin päätin kokeilla. eipähän enää koskaan tartte erikseen juosta kaupoissa hakemassa siteitä joita ei kuitenkaan muista ottaa ku menkkojen ekana päivänä on mielessä vaan suklaa :p

nyt ku mä oon kuivaharjotellu ja muutenki muihin tarkotuksiin käyttäny, niin eipä oo valittamista muustaku antennin pituudesta ja senhän voi napsasta poikki :)
ja pois ottaminen on taitolaji, jota en ielä hallitse.

niin ja se että milläs mieehn saa muistamaan että mulla on se :ashamed:
 
en ite kyllä tuota kuppia "uskalla" kokeilla..kalliskin vielä, entäpä jos en tykkääkään yhtään, niin menee rahat ihan hukkaan :| :|

ehh ja awww, äsken puhuttiin miehen kanssa vauveleista, sohvalla vierekkäin pötköteltiin ja haaveiltiin :) puhuttiin, että kun kummankin isovanhempi/isovanhemmat on mustatukkaisia luonnostaan, niin tulisiko meidän vauvasta myös tummatukkainen. ja miehen puolella on myös ruskeasilmäisiä, niin tulisiko meidän vauvalle myös ruskeat silmät :) itse kun kumpikin ollaan suht. vaaleita, niin pääsisi sukulaiset sanomaan, että eihän tuo lapsi näytä yhtään vanhemmilleen :LOL: :LOL:
 
Papaijaa, höh, no, tsempit seuraavaan kiertoon kuitenkin!

Siniviuhka: Luin että teidän isovanhemmat on molemmat mustasukkaisia luonnostaan, että varmaan teidän vauvakin sitten :LOL:

Minä itse: Jatkan elämistä epätietoisuudessa...
 
papaijaa :hug: ompas tylsä juttu..voimia sinne..

kukkaiskeiju onko sulla mitää tuntemuksia mihinkää suuntaan?

on:nolona myönnän, et testasin tänään aamulla...noh..oli siinä näkävinäni koko testi ajan jotain vaalean punasta viivaa ja ennen testiajan loppua siihen tuli ihan selvä harmaa viiva, eli viivanpaikka.. :ashamed: tiedän, et testasin liian aikaseen, ku dpo11...
 
tulin ilmoittelee että olen pois maisemista torstaihin asti..matkalla. Tein myös testin aamulla ihan vaan sen takia että ei tarvi matkalla funtsia liikaa, negahan se oli. no okei, mahd ovis ollut pe 19.9 aikaisintaan mun laskujen mukaan, joten ihan ookoo....no anyway pitää aina muistaa että ekaa hataraa yritystä mennään ilman kierron pituudesta tietokaan :LOL: palaamisiin siis! (kp 42)
 
kukkis mustasukkaisia :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: yeahright, kenestähän :LOL: :LOL:
ja pahoittelut tädistä :hug: :hug: :hug: :hug:

on: ei merkkiäkään naispaholaisesta, vielä. laitoin aamulla lapun persiiseen silläkin uhalla, että laitoin vaaleat housut ja täti tulee kuitenkin paikalle.. :p :p :whistle:
 
onnee nanakuulle ja halpe siellä kuule menetä sitä toivoo! :) Huijui takasin tulin anoppilasta ja nyt suit sait sukkelaa laittaa naamaa vähä kuntoo kun alkaa autokoulu etten näytä tälläsestä petolinnun peräsimeltä! palaillen kun tuun takasi
 
JenPen
kukkaiskeiju :hug: Samoissa yrityskerroissa mennään...

MyPoodle Tervetuloa! =)

ON: Mahtaiskohan mulla olla ovis jo käsillä tai mahdollisesti mennytkin jo.. Vasta kp 11 (vai 12), mutta eilen oli selvästi menkkamaisia kipuja alaselässä ja sit sellasta kirkasta limaa, hiukan punertavaa. Ihan samat oireet siis kun viime kierrossa jolloin tikuilla bongasin oviksen.
 

Yhteistyössä