Esikoisen synttärit viikoloppuna ja kummi ei ole vissiin tulossa(on vihoissaan kai)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EvaLon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

EvaLon

Jäsen
11.01.2008
406
0
16
Eli juttu on aika sekava mutta mä en ymmärrä miks kummi meille vihottelee.Elikkä mun eno eli äidin veli kuoli tässä talvella ja nyt on sit perinnönjaot jne.No tän mun esikon kummin äiti siis kuuluu myös tähän porukkaan ja tää kummin äiti oli käynyt viemässä sieltä vaikka sun mitä kamoja(tietokoneen ne)päältä ilman lupia.Sit siitä nous hirveä sota kun eno oli tehnyt sellasen paprun että kaikki tavarat pitää myydä ja käyttää lainojen maksuun ja jos otain jää niin jaettavaks.Mä en tajua miksi helvetissä se esikon kummi on meille suuttunut kun se eikä me liitytä koko juttuun mitenkään :o Lähetin kutsun a vielä viestinkin n.1½viikkoa sitten, mitään ei ole kuulunu vaikka yleensä on vastannu samoin tein että kiitos, tullaan.Ihme sakkia.

noi pesän jaot vetää ihmiset ihan oudoille linjoille.. mun todella sairaan isäpuolen tytär jo on käynyt katsomassa valmiiksi metsää jonka isäpuoli on sille luvannut vaikka oikeasti metsäkin kuuluu jaettavaksi mun mutsille ja kaikille siskoille.. anheus iskee..

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu harmailee:
noi pesän jaot vetää ihmiset ihan oudoille linjoille.. mun todella sairaan isäpuolen tytär jo on käynyt katsomassa valmiiksi metsää jonka isäpuoli on sille luvannut vaikka oikeasti metsäkin kuuluu jaettavaksi mun mutsille ja kaikille siskoille.. anheus iskee..

Joo no niin noillakin on tuo ahneus huipussaan.Mun täti(äidin sisko) jolla downin syndrooma asuu mun äidin ja isän luona, asunut mummon kuolemasta asti eli -94 lähtien.Niin nää toiset sisarukset eivät halunneet häntä ottaa heille asumaan a nyt ne ovat jo perinnönkin jakaneet.

Yhteistyössä