esikoisella kihomatoja ja mä raskaana...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa

Vieras
elikkäs eilen huomasin pojalla 2½v. kihomatoja, kun kävi kakalla ja yksi luikerteli sitten siellä potassa! oon itse raskaana viikkoja 13+risat ja nyt sit pitäs madottaa koko poppoo. saanks mä syödä sen kuurin? mitä oon netistä lukenu niin tuntuu että ne jää elinikuiseks riesaks, kukaan ei oo päässy kertaheitol niistä eroon jne...

Alkuperäinen kirjoittaja auttakaa:
elikkäs eilen huomasin pojalla 2½v. kihomatoja, kun kävi kakalla ja yksi luikerteli sitten siellä potassa! oon itse raskaana viikkoja 13+risat ja nyt sit pitäs madottaa koko poppoo. saanks mä syödä sen kuurin? mitä oon netistä lukenu niin tuntuu että ne jää elinikuiseks riesaks, kukaan ei oo päässy kertaheitol niistä eroon jne...

Mä en saanu syödä pyrviniä, kun raskaana olin. Kaikki muut söi sen kuurin.
Mä onneks säästyin niiltä madoilta.

kysyin tätä ihan tyksin lastenlääkärilta kun oli sama tilanne, sanoi että VOI syödä koska pyrviiniväri ei imeydy suolistosta vaan vaikuttaa vain siellä. Soita teratologiseen tietopalveluun jos vielä mietit. Mä sitten loppujen lopuksi en kuitenkaan syönyt kun eiollut oireita eikä koskaan tullutkaan ja madot hävis kun muu perhe söi pyrvinit.

mä en saanu imettää kun jouduttiin syömään toi kuuri ja kolme kertaa peräkkäin ennen kuin päästiin niistä eroon.... kannattaa suoraan käydä hakee lääkäriltä resepti niihin vahvempiin lääkkeisiin niin pääsette nopeemmin eroon.....

Yhteistyössä