Esikoinen syntyi käynnistettynä 41+4, meneekö toinenkin yli? kokemuksia kaipaan uudelleensynnyttäjiltä :)

  • Viestiketjun aloittaja Odottajan
  • Ensimmäinen viesti
Odottajan
Kiitos vastauksista, lisääkin kuulen mielelläni :) mua ei nuo raskausviikot niin haittaa, kun vain saisi sellaisen normaalimman synnytyksen tällä kertaa. Vaikka samapa se loppujen lopuksi on, kunhan kaikki menisi hyvin.
 
Voi mennä tai voi olla menemättä. Mulla eka syntyi 41+3 (ihan itsestään kuitenkin, ei tarvinnut käynnistää), seuraavat kaksi tuli 38+3 ja 38+5. Neljättä odottaessa meinasin menettää toivoni kokonaan kun lapsi syntyi vasta 40+5, myös viiden tuli 40+5. Ja jos tää kuudeskin päättää tulla 40+5 niin mä en ala mitään koska sitten tulee tosi pahat logistiset ongelmat meidän familylle (esikoinen on just sinä päivänä lähdössä 3 viikoksi Jenkkeihin ja mun on pakko päästä saattamaan lentokentälle!)
 
:)))
Eka käynnistettiin 42+1 ja toka lähti iteksiään vesien menolla 40+1. Litkin toisesta viimeisen kuukauden vadelmanlehtiteetä vink vink. Teen avust ayhtään mihkään en teidä, mut suosittelen kitenkin kaikille :D
 
IhanaValo
Meillä esikoinen saatiin pihalle vasta parin päivän kypsyttelyn/käynnistelyn päätteeks, silloinkin piti vielä imukuppua lopulta käyttää. Rv kun syntyi oli 41+5.
Toinen synnytys lähtikin sit itekseen suppareilla rv 40+2.
 

Yhteistyössä