Esikoinen kesävauva, kakkonen syntyy tammikuussa. Mitä talvivaatteita tarttee ostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mulla on siis vain kesävaatteita vastasyntyneelle -> 5 kk ikäseen.
Tuleva vauva syntyy tammikuussa.

Mitä tarvin vaunuihin?

Varmaan se äippäpakkauksen toppahaalari liian iso vastasyntyneelle? Täytyykö ostaa toppapuku? Mitä vaunuihin, jos esim. leikkipuistossa täytyy nostaa pois vaunuista, niin täytyy olla muuta ku peittoja?

Liinailu talvella????
Mitä jos liinailen, vauva ja liina takin sisään? Vai takin ulkopuolelle? Jos takin ulkopuolelle, mikä liina ja vaatetus vauvalle?

kyllä sitä äippäpakkauksen haalaria voi käyttää ihan hyvin. vauva ei kuitenkaan vielä liiku itsekseen, niin ei haittaa, vaikka onkin liian iso. en ostaisi uutta haalaria.

Muakin kiinnostaa tämä. Mutta eikö se äp haalari ole ihan hirveän iso? Me aiotaan ostaa turvakaukaloon sopiva lämpöpussi, ehkä sitä voi pitää vaunuissakin.. Tosin en varmaan malta olla ostamatta pientä toppahaalaria :)

Minä ainakin tilasin vauvalle 56 cm haalarin. Kivempi ttua synnäriltäkin kotiin, kun on sopivan kokoista vaatetta päällä.
Enhän itsekään pukeudu liian isoihin vaatteisiin :).

MInä ostin tammi-vauvalle 62cm toppahaalarin. Ä.n haalaria ei ikinä käytetty meillä. ELi ulkoiltiin (huom.pakkasrajat) toppahaalarissa ja äp:n makuupussissa. Vaunukopassa nukkui.

Mulla kans esikoinen kesävauva ja toinen syntyi helmikuussa...meillä oli käytössä 62cm toppapuku joka oli kans aivan mahottoman iso vasta syntyneelle mut meni koko talven,joten kyllä mie ostasin pienemmän kuin se äitiyspakkauksen puku...niin ja villahaalari oli meillä vielä toppapuvun alla...

Yhteistyössä