Esikoinen haaveissa vuodelle 2011/2012?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eltsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Emma80, syötkö vielä pillereitä tällä hetkellä? Jos syöt niin oletko ajatellut että kannattaa lopettaa hyvissä ajoin (=monta kuukautta) ennen yrittämisen aloittamista jotta hormonitoiminta palautuu normaaliksi eikä yrityskertoja "mene hukkaan"?

Joo syön kyllä , mutta jokapuolella toitotetaan,että eka kierto pitkän pilleri syömisen jälkeen on otollinen ja sitten voi mennä pitkään , ennen kuin hormoonit tasaantuu.Luotan tuohon tietoon ja ei ole mikään kiire jos niin ei käy , mutta meinaan ovista etsiä heti silloin =)

Oii onnea tinni! Ja tarrasukkia matkaan!! Hyvin alotettu helmikuun plussat ;)

Tervetuloa mukaan joukkoon Emma80!
Hienoa kun meidän lista vaan kasvaa, lisää jännitettävää!

Mymmeliini, mä lopetin maanantaina hiilareiden syömisen periaatteessa kokonaan. No eilen vähän huijasin, kun oli pikkuveljen synttärit, mutta kyllä tää tästä :) Sain tän kaiken ylimääräisen nesteen pois kehosta. Mä syön sitten pihvejä, kanaa, kalaa, kananmunia, herkkusieniä, erilaisia salaatteja ym. Sipsien himoon toimii pala pekonia, sen totesin äsken.
Ateriamatriisi ? KarppausWiki
Tuolta vähän vinkkiä ruokailuun, itse oon sieltä vähän yrittäny kattella :) Ja kaikessahan mitä kaupasta ostaa, lukee miten paljon niissä on hiilareita per 100g.

Lisää plussia kaikille toivottelee Sajj!

Ei vieläkään merkkiäkään menkoista. Ei turvonnutta mahaa, ei ruskeeta vuotoo, ei mitää oiretta... Menkat vain myöhässä.
Pääseeköhän tässä vielä ostamaan elämänsä ensimmäisen raskaustestin tänä viikonloppuna? Uskaltaako jo toivoa?

Oijoi Nanna79:n tilannetta! Kyllä, kyllä jo mun mielestä uskaltaa jo vähän varovaisesti uskaltautua toivomaan parasta. :) Ei muuta kun testiostoksille hus!

Mulla on tulossa kiireinen viikonloppu kaiken kivan puuhastelun merkeissä, ehkä sitä pysyisi ajatukset kurissa ennen maanantain jännäpäivää. Saas nähdä mitkä on fiilikset. Vuotoa tarkkailen kuitenkin automaattisesti, jos ei viikonloppuna ala tiputella niin saatan ehkä olla toiveikkain mielin. Katselin nimittäin kalenteria että mulla on koko yrittämisen ajan alkanut menkat tiputtelemalla. Oikeastaan kesäkuukaudet oli viime vuonna ainoat jolloin tiputtelua/tuhruttelua ei esiintynyt 2-3 päivää ennen menkkoja. Olispa kiva tietää miten asiat oli ennen viimeisintä ehkäisykokeilua, muistaakseni en ole aikaisemmin vuotanut tällä tavalla vaan menkat on alkaneet ikäänkuin puhtaalta pöydältä.

No ostin testin ja tein sitten elämäni ensimmäisen testin. Ei mennyt rahat hukkaan, koska näyttöön pamahti "raskaana 2-3".

Että nyt se sitten onnistui ja toivottavasti jatkuukin hyvin!

Perjantai 4.2.2011

Yrityksen aloittaneet:

nimim.....................ikä.................YK.. ....................KP..................jännäpäivä

eltsu....................29...................2........ ............29-35...............30.-5.2
Kaarina................31...................5............ ..........29....................... 5.2
eppe....................21...................4........ ............33-35.....................6.2
Myy-84................27...................5............ ...........28.......................7.2
Sajj......................22..................4....... ..............30-33.....................9.2
Lilli-84.................26...................5........... ............26.......................9.2
Mymmeliini..........26...................6.................. .....28......................9.2
Rht......................26...................3..... ..................28......................15.2
MaMaCat..............37...................8.............. ........26.....................25.2
mari974...............36...................1............. ...........?.........................?
Kittycat................25...................1........... ............?..........................?
Janette................29.................~1v........... ...........?..........................?
tinsku..................21...................3......... ................?.........................?
Kookos74.............36...................2............... ........27-32....................?

Taustalla:

Dahlia- ................22

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim.......................ikä................... .......................yritys alkaa

Tigu........................27........................ ..................maaliskuu 2011
Merimari79.............31................................... . .......keväällä 2011
Rose.......................24......................... .................kesällä 2011
Marjutan.................26............................... ...........kesällä 2011
Emma80.................30...........................................elokuussa 2011

Plussanneet:
flowers.gif

nimim..................ikä.................plussa. ................LA...........monennesta tärppäsi

emmuk...............24..................12.10.2010..... . ...19.6.2011...................yk1
ansku83............27...................14.12.2010....... ...19.8.2011...................yk2
kais-a................22...................28.12.2010... ...... .6.9.2011....................yk3
SL......................30..................2.1.201 1... ............11.9.2011..................yk4
Tiina..................24...................13.1.2011.. ...........20.9.2011...................yk5
Marsku..............29...................23.1.2011...... .........1.10.2011.................yk3
Susse................31...................24.1.2011.... ..........25.9.2011..................yk1
tinni...................30....................2.2.2011...... .............?........................yk1
Nanna79...........31.....................4.2.2011............. .......?.......................yk5

Plussanneiden oma ketju: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/per...a-plussanneet/
-----------------------------------------------------------------------
Listan saa päivitettyä "lainaa viestiin"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Viimeksi muokattu:
Voi että :) Täällä hyvä plussadraivi päällä, jee! Onnea kaikille :)

Itse taidan kohta puolin siirtyä plussanneiden puolelle. Mulla vaan joku outo taikauskohomma, kun en vielä ole sinne uskaltautunut ilmoittua... Mutta neuvolassa ja varhaisraskaudenultrassa (yksityisellä siis) käyty. Kaikki hyvin. Laskettuaika 11.9 eli nyt menossa viikkoja 8+5.

Uskoisin, että käyn täällä kuitenkin usein lukemassa "vanhojen tuttujen" kuulumisia. Tällä hetkellä erityisesti jännään Myy-84:n löytyneen ovulaation tuloksia :)

Tsemppiä ja Voimia yrittämiseen Kaikille!

Voi jestas tätä myötäelämistä; huomasin äsken huudahtavani ääneen "JESS!" kun luin Nanna79:n plussauutisista! :D Nannalle siis valtavasti onnea!

Kiva kuulla että mullakin on myötäeläjiä tässä oviksen metsästyksessä. :)
Toivotaan parasta, mutta vielä en uskalla sanoa juuta enkä jaata. Ja jos ei tässä kierrossa tärppää niin ainakin ovulaation ajankohta on löydetty ja lisää ovistikkujakin tilattu.

Nanna79, ihania uutisia! Onnea teille, aivan mahtavaa!

2 plussaa vielä, niin päästään tavoitteeseen;) Niin hyvä putki päällä nyt, että tuskinpa se tähän loppuu!

Plussaa kaikille!

Kiva kuulla odottajienkin kuulumisia vaikka vilkuilen kyllä sitäkin ketjua ;)

Hmm..mä sain tänään testiin ihan haamujen haamun
ooh.gif
Siis sellanen et hyvä et erottaa, mut kuitenkin testiajan sisällä ja tosi hailakasti väriä..enkä ainakaan aiemmin oo noihin mammaksi:n Davideihin (ei herkkä) saanu mitään, ihan puhdas nega ollut vaan.

Nyt on kp35 menossa, viime kuun eka kierto oli siis tän pituinen (siks tänään testasinkin). Tosin aloin sit jo miettimään et oisko se n. puoltoista vkoa sitten ollut yöllinen kova vihlaisu kuitenkin ollut vasta ovis? Mene ja tiedä.. Siitä jos laskee ni ois vasta dpo11..Nyt on ainakin oireet viime päivinä hävinny, vähän vaan joskus nippailee masusta ja siks oonkin nyt vaan menkkoja odottanu..

Varmaan sitte vasta maanantaina testailen uusiks, jos ei menkat ala sitä ennen. Testejäkin tulee postissa vasta silloin. Jotenki ajattelee et näin vaan joko harhoja/kuvittelin tai sitte on vaan joku kemiallinen ja menkat alkaakin, ni en haluu nyt koko ajan testata.

Mitenkäs Kaarina ja eppe?

Onnea Nanna79!! Ja Eltsulle peukkuja viivan vahvistumiseen.

Mulla on myös menossa 11dpo ja haamujen roskishaamu bongattu. :) Tein testin aamulla ja ajattelin käydä laittamassa teeveden päälle odotellessa. Unohdin sitten koko testin ja se sai viitisen tuntia olla lavuaarin reunalla. :/ Joten ihan täysin tuhon ei ole luottaminen. Mutta onhan se päivä huomennakin, jollon voi taas testailla.

Mun on kyllä hyvin vaikea uskoa tuohon haamuun, sillä minulla ei ole mitään oireita. Tai eilen alkanutta napakipua (o.O) (ja Lugen sivuvaikutuksia) lukuunottamatta. Tuo on kipuna hyvin outo ja todennäköisemmin johtuu mahdollisista kiinnikkeistä, joita on saattanut syntyä laparoskopian seurauksena (minulla on arpi navassa) kuin alkuraskaudesta. Tosin en kyllä vuodakaan vielä, mikä on positiivista. :)

Oi eltsu, toivotaan kovin että viiva siitä vahvistuu!

Ja Mymmeliinille onnea huomiselle testaukselle, toivotaan että roskishaamu muuttuu oikeaksi haamuksi :)

Omaa napaa sen verran, että menkat alkaa varmasti tänään. On niin sellainen olo mahassa, että ei voi erehtyä. Positiivista sinäänsä, että voin olla melko varma ovulaation ajankohdasta. Kahdessa kierrossa nyt ollut 13 päivää oletetun ovulaation ja seuraavien menkkojen välissä, eihän sitä kahta kertaa voi ihan täysin väärässä olla. Voihan tietty olla että ovis on ollut päivää aiemmin tai myöhemmin, mutta suurinpiirtein sen ainakin tunnistaa. Maanantaina pitäs postissa tulla ovistestejä, ens kierrossa pääsee testailemaan sitten :)

Mäkin kyselen Kaarinan ja epen perään, mites teillä?

Ui, täällä on testailtu! Kovasti tsemppiä jotta haamut vahvistuisivat. Etenkin Eltsun haamun suhteen olen toiveikas kun kierto on noin pitkälle venähtänyt. :)

Mun täytyy tunnustaa että lipsuin vähän tänään aamulla vaikka mun ei pitänyt testata yhtään mitään enää etuajassa... Eilen illalla huomasin että mulla on vissiin taas tuhruvuoto alkamassa, se masensi ja pisti pohtimaan että onnistuuko tässä kierrossa sittenkään ollenkaan. Aamulla muistin että kaapissa on vielä yksi ovistesti käyttämättä, olin juuri aikaisemmin tällä viikolla lukenut ovistestin käytöstä raskaustestinä...joten tein ovistestin joka oli puhdas negatiivinen. Arvatkaa vaan masensiko, vaikka tiedän että se ei todellakaan ole mikään raskaustesti. Mutta kaikki oireet tukee sitä että menkat alkaa viimeistään maanantaina. PMS-masennus on päällä, itkettää ja kiukuttaa. Mahaa särkee menkkamaisesti.

Se siitä kierrosta sitten. Harmittaa kun ollaan todella tehty parhaamme, en tiedä enää että jaksanko heti seuraavaa kiertoa käyttää oviksen kyttäämiseen. Ehkä olis taas aika vetää vähän henkeä yhden kierron ajan, se tuntui auttavan viimeksikin kun ahdisti liikaa tää raskaudettomuus.

Lauantai 5.2.2011

Yrityksen aloittaneet:

nimim.....................ikä.................YK.. ....................KP..................jännäpäivä

eltsu....................29...................2........ ............29-35...............30.-5.2
Kaarina................31...................5............ ..........29....................... 5.2
eppe....................21...................4........ ............33-35.....................6.2
Myy-84................27...................5............ ...........28.......................7.2
Lilli-84.................26...................5........... ............26.......................9.2
Mymmeliini..........26...................6.................. .....28......................9.2
Rht......................26...................3..... ..................28......................15.2
MaMaCat..............37...................8.............. ........26.....................25.2
Sajj......................22..................5....... ..............30-33.....................10.3
mari974...............36...................1............. ...........?.........................?
Kittycat................25...................1........... ............?..........................?
Janette................29.................~1v........... ...........?..........................?
tinsku..................21...................3......... ................?.........................?
Kookos74.............36...................2............... ........27-32....................?

Taustalla:

nimim.......................ikä................... .......................yritys alkaa

Tigu........................27........................ ..................maaliskuu 2011
Merimari79.............31................................... . .......keväällä 2011
Rose.......................24......................... .................kesällä 2011
Marjutan.................26............................... ...........kesällä 2011
Emma80.................30...........................................elokuussa 2011

Plussanneet:
flowers.gif

nimim..................ikä.................plussa. ................LA...........monennesta tärppäsi

emmuk...............24..................12.10.2010..... . ...19.6.2011.................yk1
ansku83............27...................14.12.2010....... ...19.8.2011.................yk2
kais-a................22...................28.12.2010... .........6.9.2011.................yk3
SL......................30...................2.1.2011... ...........11.9.2011.................yk4
Tiina..................24...................13.1.2011.. ..........20.9.2011.................yk5
Marsku..............29...................23.1.2011...... ......1.10.2011.................yk3
Susse................31...................24.1.2011.... ........25.9.2011.................yk1
tinni...................30...................2.2.2011...... .............?..........................yk1
Nanna79...........31...................4.2.2011............. .......?.........................yk5

Listan saa päivitettyä "lainaa viestiin"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Noniin, täällä lähti taas uus kierto käyntiin. Viidenteen yritykseen nyt sitten. Tiedän Myy-84 tasan tarkkaan miltä tuntuu. On taas niin epätoivoinen olo.

Testattu on ja olevinaan näen tässä samanlaisen haamun kuin eilenkin. Tosin nyt tämä on jopa kuvattu aikarajojen sisällä ;) Ei se vielä kovin hyvä ja punainen ole, mutta nyt on vasta kp 25/28.

Tiirailkaa tekin näettekö tuossa yhtään mitään vai toivonko vaan omiani:

Aijaa.com - 7448841.jpg

Mun pitätäisi nyt miettiä, että onko tämä oikeasti jotain vai ei, sillä tänään on viimeinen lugepäivä ja pitäisi valita jatkanko (->saatan sekoittaa kiertoni jos käytän pidempään) vai lopetanko niiden käytön tässä kierrossa (->tiputtelu alkaa parin päivän sisään ja se siitä sitten).

Olen tehnyt noita testejä "muutaman" sen jälkeen kun ne tuli. :D Mähän tilasin niitä "perhepakkauksen", 25kpl. Suurin osa on ollut aivan selkeitä negoja, paitsi se yksi joskus kauan sitten ja tänään ja eilen. Toki nuo voi olla jotain testihäröjä, mutta yleensä tuossa ei näy kuin kontrolliviiva, ei siis edes viivan paikkaa tai mitään.

Onnea kaikille plussanneille! Ja kiitos teille ketkä kuulumisiani kyselitte.
Tässä kierrossa minulla myös oli paljon raskausoireita; rinnat kipeytyi, menkkamaista jomotusta vähän väliä, hetkittäisiä huono-olokohtauksia, jatkuva jano, ja muutama päivä oviksen jälkeen heräsin keskellä yötä kauheaan vihlaisuun mahassa (kiinnittyminen?), tuli tuskanhiki hetkeksi ja sitten kaikki loppui. Perjantaina tein sitten hetkenmielijohteesta testin, ja toinen viivahan siihen heti alkoi piirtyä, tänään tein vielä uuden testin, ja kyllä, kaksi punaista viivaa siinä on. Molemmat plussaviivat olivat vielä vähän hailakampia kuin kontrolliviiva, mutta aika hätäisesti tässä jo testailinkin. Tuntuu vielä jotenkin epätodelliselta, mutta niin ihanalta ja helpottuneelta.
Kovasti onnea vielä muillekkin, sitä tänä vuosi tuntuu tuovan.
Minulle kerkesi muuten vuosi tulla lisää ikää, joten jos joku viitsisi sen sitten korjata. Kiitos

Apua. Mun kädet tärisee. Edellinen testi näyttää nyt 1,5h päästä tältä:

Aijaa.com - 7448899.jpg

Aivan selkeä roskisplussa! :D Eikä tarvitse edes tihrustaa, jotta näkisi jotain! Näin selkeää toista viivaa en ole koskaan saanut, vaan haamujen haamuja pelkästään. Olisikohan se jo huomenna testiajan puitteissa plussa?

Ja onnea Eppe!! :)

Onnea eppe ja Mymmeliini!!

Tee Mymmeliini digitesti. Toi sun eka haamu on aika samanlainen ku mun eilinen, jopa vähän vahvempi. Ja tänään plussasin raskaana 1-2 vkoa :o

Nyt on ihan hölmö olo, töihin pitäis lähteä..

Sunnuntai 6.2.2011

Yrityksen aloittaneet:

Sajj......................22..................5....... ..............30-33.....................10.3

Taustalla:

Plussanneet:
flowers.gif

emmuk...............24..................12.10.2010..... . ...19.6.2011.................yk1
ansku83............27...................14.12.2010....... ...19.8.2011.................yk2
kais-a................22...................28.12.2010... .........6.9.2011.................yk3
SL......................30...................2.1.2011... ...........11.9.2011.................yk4
Tiina..................24...................13.1.2011.. ..........20.9.2011.................yk5
Marsku..............29...................23.1.2011...... ......1.10.2011.................yk3
Susse................31...................24.1.2011.... ........25.9.2011.................yk1
tinni...................30...................2.2.2011...... .............?..........................yk1
Nanna79...........31...................4.2.2011............. .......?.........................yk5
eppe.................22...................4.2.2011........ ............?.......................yk4
eltsu.................29...................6.2.2011........ ............?........................yk2

Täällähän plussaillaan, onnea plussanneille! Meidän lomamatka aikaistui parilla viikolla. Egyptin tilanteen vuoksi jouduimme vaihtamaan matkakohdetta ja samalla matka aikaistui, kun samalle ajankohdalle ei ollut enää oikein hyviä vaihtoehtoja jäljellä.
Menkat pitäs alkaa 24.2. ja kun niistä päästään niin sitten alkaa tositoimet :-) Ei malttais enää odottaa...mutta onneksi viikot menee yleensä nopeasti...2,5 viikkoa seuraaviin menkkoihin ja sitten alkaa yk 1(?). Onkohan mulla nuo lyhenteet vielä ihan hallussa, mutta näin ajattelisin sen menevän.

Yhteistyössä