Hellou, mä oon totaalisesti jumahtanu tonne facen puolelle ja en oo moneen päivään jaksanu konetta avata eikä puhelimella jaksa tänne kirjotella..
Mutta joo, tänään 7+6 ja tiistaina varhaisultra !
Oon kyllä niin varma et kaikki on hyvin, on niin vahvat oireet; väsyttää kokoajan, tissit on tosi kipeet, pissalla juoksen 4-5 kertaa yössä, yököttää ja sit taas tekee mieli kaikkee (esim. hapankorput ja nakit <3)... np-ultraanki tuli aika elokuun lopulle.
Mulla loppu eilen 11kk mittanen vakipesti vanhuspuolella (lähihoitsu mäkin), ja maanantaina alotan sisäsellä siirrolla saman firman päiväkodissa. Ei siis oo koeaikaa joten heti ultran jälkeen esimiehelle kyllä kerron vauvasta kun on verikokeita yms. tulossa niin saa työvuorot sumplittua.
Meillähän tää vauva oli "vahinko" (vahinko ja vahinko jos aikuiset heiluttaa peittoo ilman ehkäsyä....), mulla meni pilleriresepti vanhanks enkä sitä muistanu uusia, mut jotenki urpona ajattelin et kyllähän sitä hormoonia on elimistössä kun 5 vuotta nappeja syönyt.... ei vissiin ollut.
mutta enpä pahakseni laita, mielummin tähän väliin se muksu kun asiat on hyvin, molemmat töissä ja näin. Kelan sivuilta laskin että saisin vajaan 900e äitiysrahaa :O