esikko yliaikainen entäs toinen lapsi??

  • Viestiketjun aloittaja toista odottava
  • Ensimmäinen viesti
toista odottava
mielenkiinosta kyselisin. Miten on toisen lapsen kanssa käynyt, kun esikoinen on ollut yliaikainen? meillä esikko syntyi rv 42+2 käynnistyksellä eikä mitään merkkejä lapsen omasta tulemisesta tuolloin ollut, pientä masun kovettumista vain 41 viikolla. mutta toisen saaneet miten siinä meni menikö yli, ali vai tuliko päivälleen? ja jos meni yli toinenkin onko suvussanne yliaikaisuutta? meillä kun kolmesta sisaruksesta kaksi yliaikaista ja siskon lapssits kaikki kolme, perinnöllisyydellä siis jotain osaa???
 
Meillä esikoinen käynnistettiin 42 viikolla ja syntyi seuraavana päivänä.Ei mitään oireita ja halua itse tulla.kuopus syntyi laskettuna päivänä 40 viikolla ja ihana yllätys kun tuli itse eikä tarvinnut käynnistellä.helpompi synnytys kun eka ja nopea..
 
Meillä esikoinen syntyi 41+0 ja toinen käynnistettiin 41+6, kalvojen puhkaisulla. Mulle terkkari sanoi, että on aika yleistä että jos eka menee yliaikaiseksi, niin menee myös muut. Mutta tietystihän siinä voi toisinkin käydä. Varsinaisesti ei perinnöllisyydestä puhunut.
 
Lahti mama
Esikoinen syntyi 41 viikolla keskimmäinen käynnistettiin 42+2 ja syntyi siis silloin ja juniori syntyi 41+1. Mä olen joskus kuullut, että jos on pitkä kuukautiskierto niin silloin menisi yli...ehkä viisaammat tietää, mulla kyllä se pitää paikkaansa.
 

Yhteistyössä