Esikko ja toinen lapsi..

Itselläni ei ole vielä kokemusta kuin omasta ekastani, jota osasin odotella ennen laskettua aikaa..

Meidän suvussahan lapset ei ole viihtyneet masussa sinne 40 viikolle asti. Oman äitini sai meitä lapsia neljä, synnyime viikoilla 39, 36, 36 ja 38, samoin mummini 3 lasta ovat ottaneet pienen varaslähdön. Kyselin silloin aikanaan neuvolatädiltä, että kuinka perinnöllistä tämä on (olin lukeut, että ylimeneminen on perinnöllinen taipumus), mutta hän oli sitä mieltä, että vain jos muutkin ovat saanet useita viikkoja etuajassa..

No minulla tuli tyttö viikolla 39+0. Kunhan saan kakkosen alulle, tai itse asiassa olen jo valmiiksi asennoitunut synnytämään 36 viikolla, jos tarve vaatii.. :heart:

Mutta kyllähän se aina on tapauskohtaista ja itse varmaan tietää (tuntee), miten menee (mulla oli neuvola kerralla ennen synnytystä, että mitäs tässä nyt enää ensviikolle aikaa varaatte en minä tuu... enkä mennyt!) :D
 
Champion harmaana
Esikko tuli rv 36+5 ja toinen rv 40+5 ja arvaa odotinko toisen syntymistä viikolta 36 asti kun mullekin sanottiin et toinenkin varmaan tulee etuajassa! Älä luota tollasiin sanontoihin niin loppuodotus ei käy liian raskaaksi kun on muutenkin pelkkää odottamista!
 

Yhteistyössä