Escadan uusin tuoksu?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on se kesätuoksu Moon Sparkle, jos sitä Escadan tuoksua tarkoitat? Pidän tuoksun makeudesta, joka on kornissa ristiriidassa persoonani kanssa :xmas:
Tässä lyhyt luonnehdinta:
Escadan Moon Sparkle on kesätuoksu vuonna 2008. Se on hedelmäisen seksikäs punaisten marjojen, freesian ja jasmiinin vivahteilla ja sopii täydellisesti kesäjuhliin. Escada jatkaa uusien suosittujen kesätuoksujen lanseeraamista joissa on kesäinen sekoitus mehukkaita hedelmiä ja tuoksuvia kukkia. Vastustamaton!

Ensituoksu: mansikka, musta viinimarja, sitrussekoitus ja punainen omena
Sydäntuoksu: jasmiini, freesia, tuoksuherne ja ruusu
Pohjatuoksu: myski, vadelma, santelipuu ja amber-ruusu

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
ons toi kesätuoksu just se missä on semmonen sydämen muotonen korkki..ja sitä saa yleensä vaan kesällä?

Minä ostin oman "kesätuoksuni" laivalta viikko sitten. Korkki ei ole sydämen mallinen.

no sit toi on joku toinen mitä mulla tuolla 2 kappaletta (ettei pääse loppumaan :) )
vois käydä haistelemassa sitä uutta jos semmonen on tullut..niitäkin on niin monia,siis hajuja escadalla

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikös siinä Escadan Sentiment -tuoksussa ole sydämen mallinen korkki? En nyt päätäni pantiksi pistä, mutta muistelisin noin.

joo juuri se,piti käydä lunttaamassa.mulla ei jää koskaan noiden tuoksujen nimet päähän

Kävin tänään Sokoksella tuoksuttelemassa tuota Escadan Incredible Me -tuoksua ja ei ollut mun juttu. Liian "tunkkainen" minun makuuni. Niinpä mukaan sitten tarttui Sentiment pitkästä aikaa...=)

Yhteistyössä