Erottiin miesystävän kanssa pari päivää sit ja tiedättekö mitä... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vasta eronnut...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vasta eronnut...

Vieras
Nyt se oli poistanut mut seuraamistaan henkilöistä Instagramissa. Pakko myöntää, et tuo kyllä sattui yllättävän paljon. :( Erottiin kuitenkin ihan sovussa, juttu ei vaan toiminut, vaikka pidämme molemmat toisiamme huipputyyppeinä ja meillä oli tosi paljon yhteistä...

Eikö sitä oikeasti siis enää kiinnosta yhtään, mitä mulle kuuluu? Eikö halua pysyä edes kaverina? Kyllä nyt vihlaisi aika kipeästi :( Facebook-kavereista ei sentään (vielä?!) ole poistanut...

Kyllähän se ero voi sattua, vaikka se olisikin yhdessä sovittu. Ehkä hän ei vain halua katsella sinun kuviasi ja postauksiasi, jos ne tuo esim. ikävän mieleen?

Ja joidenkin mielestä suhteen päättymisen jälkeen ei voi olla kavereita. Eivät osaa, eivätkä halua yrittää.

Tiedän tunteen ja sitten kun vielä poistaa fb:sta ja laittaa vielä eston päälle niin ei tiiä saisko itkupotkuraivarin vai pelkän potkuitkuraivarin.mutta aika parantaa..tämänkin =)

Varmasti ikävä tunne. Voisithan itse nyt vuorostasi poistaa miehen fb kavereistasi, niin pääset sinäkin eteenpäin? Eikä tunnu sittdn niin pahalta, jos mies ehtisi tekemään sen ensin.

Alkuperäinen kirjoittaja voiettä;29009798:
Varmasti ikävä tunne. Voisithan itse nyt vuorostasi poistaa miehen fb kavereistasi, niin pääset sinäkin eteenpäin? Eikä tunnu sittdn niin pahalta, jos mies ehtisi tekemään sen ensin.

Mä vaan jotenkin kuvittelin ja toivoin, että voitais pysyä ihan fiksuissa kaveriväleissä. Meillä on paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja työskennellään samalla alalla jne, eli kuvittelin, että voisimme jatkossakin joskus jutella niitä näitä ja vaihtaa ajatuksia näistä meitä yhdistävistä jutuista... Tuntuu jotenkin niin pahalta ja lopulliselta (ja turhalta!) lyödä välit ihan kokonaan poikki, kun kumpikaan meistä ei kuitenkaan ole vihainen toiselle :O

No mun mielestäni vain sen takia, että eroaminen sattuu häntäkin ja toimiii siten, ettei tartte pitkään roikkua ikävässä. Anna rauhassa nyt hänenkin toipua erosta. Ehkä pahimman yli päästyään pystyy taas "seurailemaan" sua. Itse toimisin ihan just samoin...että pääsisn pahimman yli mahd.nopeasti. Tsemppiä sulle siihen myös!

Mä ainakin joskus poistin ex-miehen facebookista tasan siksi, että ikävöin häntä liikaa. En kestänyt nähdä hänen päivityksiään, kävin vähän väliä katsomassa hänen kuviaan jne. Itseäni suojellakseni poistin hänet kavereistani.

[QUOTE="hei";29010166]Mä ainakin joskus poistin ex-miehen facebookista tasan siksi, että ikävöin häntä liikaa. En kestänyt nähdä hänen päivityksiään, kävin vähän väliä katsomassa hänen kuviaan jne. Itseäni suojellakseni poistin hänet kavereistani.[/QUOTE]

Olen itsekin tehnyt näin. Kun eroaminen sattuu liikaa, on vaan helpompi, kun ei tarvitse edes facebookissa nähdä kyseistä ihmistä. On sitä jotkut sit kyselleet perään, että miksi näin, mutta kun yleensä exieni kanssa en erojen jälkeen enää muutenkaan halua olla tekemisissä, niin miksi pitäisi väkisin olla edes facessa kaverina.
Toisaalta sit olin itse joku aika sitten hieman närkästynyt, kun olin eronnut lyhyestä suhteesta erään miehen kanssa ja ainakin näennäesti erittäin hyvissä väleissä erottiin. Muutaman kuukauden päästä erosta mies alkoi seurustella uuden naisen kanssa, poisti mut facekavereistaan ja lätkäisi mulle samalla estot päälle?! Kavereista poistamisen ymmärrän, mutta toi esto oli jotain ihan outoa, en edellenkään ymmärrä miksi niin teki.

[QUOTE="unski";29010368]Erosta selviytymisen kannalta on viisasta rajoittaa yhteydenpitoa eron jälkeen.[/QUOTE]

Mä luulen myös, että juuri tästä on kysymys. Sinun elämäsi seuraaminen, oletettujen uusien poikaystävien, biletyskuvien ym. näkeminen olisi exällesi liikaa. Siksi hän on käyttänyt tällaista hyökkäystyyppistä puolustusta, eli halunnut antaa sinun ymmärtää ettei häntä paina paskaakaan. Ymmärrät varmaan logiikan ontuvuuden: Jos häntä ei oikeasti kiinnostaisi paskaakaan, mitä sen olisi väliä, jos olisit siellä seurattavien listalla? Mutta nimenomaan se, että hän poisti sinut sieltä kertoo, että hän on tuskaisen taipaleen edessä yrittäessään unohtaa sinut.

Mä luulen myös, että juuri tästä on kysymys. Sinun elämäsi seuraaminen, oletettujen uusien poikaystävien, biletyskuvien ym. näkeminen olisi exällesi liikaa. Siksi hän on käyttänyt tällaista hyökkäystyyppistä puolustusta, eli halunnut antaa sinun ymmärtää ettei häntä paina paskaakaan. Ymmärrät varmaan logiikan ontuvuuden: Jos häntä ei oikeasti kiinnostaisi paskaakaan, mitä sen olisi väliä, jos olisit siellä seurattavien listalla? Mutta nimenomaan se, että hän poisti sinut sieltä kertoo, että hän on tuskaisen taipaleen edessä yrittäessään unohtaa sinut.

Jos asia oikeasti on noin, niin olen siitä jopa hiukan helpottunut... Tuntuu niin hiton pahalta ajatella, että yli vuoden seurustelun jälkeen olisin ollut toiselle niin yhdentekevä, ettei häntä voisi vähempää minun elämäni enää kiinnostaa, ja siksi lopettaisi kaiken yhteydenpidon. :/ Jotenkin olisi kuitenkin helpompi hyväksyä, että hänen on tehtävä näin päästäkseen yli meidän suhteesta...

Yhteistyössä