erotiikkaa

• Viestiketjun aloittaja pirpana
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
pirpana
Niin en nyt rohkeudesta tiedä. Mutta mielenkiintoni heräsi!! Olishan se kiva tavata ja jonain aamuna katsoa ja toteuttaa toistemme haaveet?? Koska sinä haluiaisit tavata ja missä? vähän jäi hakuseen vielä missä asut. Minä asun Tampereella.

Kim
Mä asun Turussa tällä hetkellä.Kieltämättä heräs mielenkiinto.Kerro jotain itsestäsi.Mulla pitkät mustat hiukset,koiransilmät,ollaan sanottu hauskaks ja rennoks tapaukseks.Pituus jotain 180 ja paino siinä 80 kieppeillä.harrastus musiikki ja leffat.Tapaamispaikalla eikä ajankohdalla ei ole väliä.

pirpana
Olen 160 cm pitkä ja vaaleet hiukset.. Harrastan urheilua vähän kaikessa muodossa, ainakin melkein. Kuinka pitkät sun hiukset on ja minkälaiset onkoiran silmät?? Tässä olis mun sähköpostiosoite hemuli6@luukku.com voitais sähköpostilla suunnitella enemmän?

Kim
Koiransilmiks olen kuullut sanottavan niitä kun ne ovat ruskeat ja saan niistä samanlaisen katseen kuin koiranpennuilla.Hiukset ovat tällä hetkellä hieman vajaa puoleen selkään ja kasvaa koko ajan lisää.Saan vasta huomenna suhun yhteyden s-postilla kun pääsen koneelle kun nyt olen puhelimen kanssa.

pirpana
Ahaa nyt selvis!! Olen aina rakastanut ruskeita silmiä!!No huomenna voidaan jatkaa yhteydenotto puuhissa. Mutta miten jatkat siitä mihin jäit mun tyydyttämisessä?

eteläsuomalainen mies
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä