erotiikkaa

• Viestiketjun aloittaja pirpana
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Kim
Olisi ollut kiihottavaa nähdä sut märkä t-paita ja stringit päällä heti aamusta ja miksei vaikka nytkin.Nähdä kuinka nännit ovat kovina sen alla...

Kim
Olen 02-alueelta,entä sinä?Muut fantasiat on samanlaiset kuin muillakin miehillä eli kaksi naista kanssani sängyssä ja muita mutta tämä on kaunein.Entä itse?Olen muuten 29v eli olenko liian nuori vai vanha?

pirpana
olen 03 alueelta ja 24-v! Sinulla tosiiaa on joka miehen unelmat. Minä tahtoisin vain että minut kiihotettais niin hyvin että taju melkein lähtis tai hengitys ainakin vaikeentuis!! Sitä en ole saanut kokea aikoihin jos koskaan!!

Kim
Voisin hyväillä sun nännejä huulillani,ottaen ne välillä ne huulteni väliin ja kevyesti puristaa niitä käsien hyväillessä ulkoreisiä ja siitä suullani pikkuhiljaa laskeutuen alas stringien peittämälle häpykummulle.suudellen sitä päältä ottamatta mitään sulta pois päältä..näinkö haluaisit?

Kim
Siitä palaisin ylöspäin nostaen paitaasi suudellen paljasa kuumaa ihoasi.Vihdoin saisin kovat rintasi huuliini,näykkisin hampaillani puristaen huulieni väliin kielen pyöriessä nännisi ympärillä.Käteni on siirtynyt levitettyjen reisiesi väliin sormien sattumanvarairesti koskettaessa kumpuasi...

Kim
Älä nyt hiljaiseksi mene.Suutelen koko ajan alemmaksi kunnes olen kostean kumpusi kohdalla,raotan stringejäsi nähdäkseni ihanuuden joka odottaa suudelmaani...

Kim
Niinpä,ehkäpä toiveet toteutuvat jonain päivänä toteen.Vedän stringisi alas ja levität kostean ihanuuden kasvojeni eteen.Nuolaisen sitä kerran,toisen..otan klitoriksen huuliini ja annan kieleni pyöriä siinä työntäen sormen vakoosi...nostat lantiotasi kasvojani vasten ja varmistaaksesi että pysyn siinä painat päätäni kovemmin vasten ihanuuttasi..

Kim
Levitän sormillani ihanuuttasi ja huomaan klitoriksen nöpöttävän kasvojeni edessä.Alan imemään sitä työntäen kaksi sormistani sisääsi nussien sua niillä.Lantiosi alkaa tärisemään tutulla tavalla.Upotan kasvoni ja suuni märkään kumpuusi käsieni puristellessa rintojasi,sormien ottavan nännisi väliinsä puristellen,hyväillen niitä..

Kim
Työnnän kieleni syvälle vakoosi nussien sua sillä.Peukaloni hieroo klitoristasi hengityksesi kiihtyessä.Hierot kumpuasi kasvoihini,toisen käden sormet työntyvät myös sisääsi antaen suuni ja kieleni kanssa nautintoa mistä olet vain saattanut haaveilla.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä