Ä
äiskäx4
Vieras
siinä vasta pulma...meillä on miehen kanssa neljä lasta olen aina ollut kotona lasten kanssa kahdeksan vuotta.nyt noin puolen vuoden sisällä on alkanut ongelmat.minä haluasin käydä ulkona ystävieni kanssa noin kerran kuussa ehkä kahestikkin mies ei hyväksy tätä ja aina tästä tulee riitaa paitsi silloin harvoin jos saan nuorimmaisen hoitoon jolloin mies ei joidu heräämään yöllä.mies ei itse käy enää baareissa mutta muuten on aika saanut mennä ja tulla en oo kieltänyt.noina kertoina kun olen baariin lähtenyt olen katsellut toisia miehiä olen kyllä aina katsellut vaikka oisin ollut varattu.meillä on mieheni kanssa ika ero 13vuotta.mies on puollustellut sitä että miksi en saisi mennä sbaariin tai muualle sillä että olet äiti ei mulla tarvii olla muuta elämää,mä pelkään että sulle sattuu jotain,yms...
muutakin riitaa on tullut olemme tainneet muuttu jonkin verran vuosien aikana...
en vaan tiedä mitä tehdä erota vai ei?eroa olen miettinyt paljon järjäisinkö(joo pärjäisin olen muutenkin ollut melkeen yksihuoltaja) ja omalla tavalla kun mietin eroa tulee hyvä olo...
muutakin riitaa on tullut olemme tainneet muuttu jonkin verran vuosien aikana...
en vaan tiedä mitä tehdä erota vai ei?eroa olen miettinyt paljon järjäisinkö(joo pärjäisin olen muutenkin ollut melkeen yksihuoltaja) ja omalla tavalla kun mietin eroa tulee hyvä olo...