Erosta yli ja itsetunto takaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vapaa ja yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vapaa ja yksin

Vieras
Mies jätti. On sen käytös tätä jo enteilly mutta viime kuussa se lähti lopullisesti. Ehkä hyvä niin. Ongelma on se että itsetunto on nollissa. Viisi viimeistä vuotta ja paras aika nuoruudesta mennyt tuon luuserin kanssa ja nyt pitäisi sitten pärjätä omillaan.

Pähkäilin että nyt jos koskaan kaipaisin todellista muutosta, uutta alkua, siis ulkoisesti (sisäisesti olen nyt todella kaunis ;) ). Haluan ulkonäkööni totaalisen muutoksen. Painoa on synnytyksestä vielä vähän jäljellä eli ne nyt ainakin pois mutta mitä sitten. Olen aina ollut tällainen harmaavarpunen (juu juu, siksi se mies varmaan lähti). Hiukset värjäämättömät, lyhyet tosin paksut jopa nyt imetyksen aikana. Silmät harmaat ja iho todellla kalpea. Pukeutumistyyli on käytännöllinen eli tylsä. Eli mitä voisin tehdä itselleni?

Ei, en tee tätä saadakseni ex-miestä takaisin tai muita miehiä haluamaan minua. Tarvitsen tätä nyt itseni takia. Haluan olla kerrankin turhamainen!

Mies jätti. On sen käytös tätä jo enteilly mutta viime kuussa se lähti lopullisesti. Ehkä hyvä niin. Ongelma on se että itsetunto on nollissa. Viisi viimeistä vuotta ja paras aika nuoruudesta mennyt tuon luuserin kanssa ja nyt pitäisi sitten pärjätä omillaan.

Pähkäilin että nyt jos koskaan kaipaisin todellista muutosta, uutta alkua, siis ulkoisesti (sisäisesti olen nyt todella kaunis ;) ). Haluan ulkonäkööni totaalisen muutoksen. Painoa on synnytyksestä vielä vähän jäljellä eli ne nyt ainakin pois mutta mitä sitten. Olen aina ollut tällainen harmaavarpunen (juu juu, siksi se mies varmaan lähti). Hiukset värjäämättömät, lyhyet tosin paksut jopa nyt imetyksen aikana. Silmät harmaat ja iho todellla kalpea. Pukeutumistyyli on käytännöllinen eli tylsä. Eli mitä voisin tehdä itselleni?

Ei, en tee tätä saadakseni ex-miestä takaisin tai muita miehiä haluamaan minua. Tarvitsen tätä nyt itseni takia. Haluan olla kerrankin turhamainen!

No urheilu on paras lääke masennukseen, joten aloita vaikka lenkkeilemään tai ihan vaan ulkoilemaan ja kävelemään enemmän lapsen kanssa. Muuten on vaikea sanoa mitään, mitä kannattaisi muuttaa ulkonäöstä. Luonnollinen ja käytännöllinen lookki on mun mielestä parempi kuin joku tusinahoro. Ihan sillä, että jaksaa ja viitsii meikata ja laittaa tukan joka päivä on jo huikea vaikutus.

Kampaajalle ja uusi leikkaus (joko annat vapaat kädet tai sitten pyydät ehdottamaan paria mallia mistä valitset).

Jotkut vaateliikkeet tarjoaa tuota pukeutumisneuvontaa/stailausta. Eli sinne vaan ja toteamalla et haluat jotain ihan uutta, päälle siis joku perustyylisi hyvä esimerkki. Ja sovitat ihan kaikkea mitä vaan ehdottaa, mitään ei kerta oo pakko ostaa ja aina voi sanoa et ei tämä väri oo kiva, malli kyllä tai toisinpäin (tai että kaikki mättää). Niillä ideoilla voi sitten ostella vaikka kirppareilta suurimman osan siitä uudesta vaatevarastosta jos ei uutena halua/pysty kaikkea ostamaan.

Vähän voi maksaa, mutta se ei kai ollut maailmanloppu?

Yhteistyössä