V
vapaa ja yksin
Vieras
Mies jätti. On sen käytös tätä jo enteilly mutta viime kuussa se lähti lopullisesti. Ehkä hyvä niin. Ongelma on se että itsetunto on nollissa. Viisi viimeistä vuotta ja paras aika nuoruudesta mennyt tuon luuserin kanssa ja nyt pitäisi sitten pärjätä omillaan.
Pähkäilin että nyt jos koskaan kaipaisin todellista muutosta, uutta alkua, siis ulkoisesti (sisäisesti olen nyt todella kaunis
). Haluan ulkonäkööni totaalisen muutoksen. Painoa on synnytyksestä vielä vähän jäljellä eli ne nyt ainakin pois mutta mitä sitten. Olen aina ollut tällainen harmaavarpunen (juu juu, siksi se mies varmaan lähti). Hiukset värjäämättömät, lyhyet tosin paksut jopa nyt imetyksen aikana. Silmät harmaat ja iho todellla kalpea. Pukeutumistyyli on käytännöllinen eli tylsä. Eli mitä voisin tehdä itselleni?
Ei, en tee tätä saadakseni ex-miestä takaisin tai muita miehiä haluamaan minua. Tarvitsen tätä nyt itseni takia. Haluan olla kerrankin turhamainen!
Pähkäilin että nyt jos koskaan kaipaisin todellista muutosta, uutta alkua, siis ulkoisesti (sisäisesti olen nyt todella kaunis
Ei, en tee tätä saadakseni ex-miestä takaisin tai muita miehiä haluamaan minua. Tarvitsen tätä nyt itseni takia. Haluan olla kerrankin turhamainen!