miu
Onko kukaan eronnut palannut takaisin ex:n luokse ja jatkanut yhdessä elämäänsä?Miten toimi homma? Ja etenkin jos on lapsia vielä kuvioissa...
Aika tekee tehtävänsä, ihmiset fiksuuntuu. Minä en usko enää parempaa löytäväni niin turha tuota on omalla käytöksellään pois ajaa. Mies on tajunnu, että minä olen ainut joka sitä kestää, niin nykyään se saa kommunikoimaankin niin kuin oikeassa parisuhteessa kuuluukin. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ettekö te sitte mieti että miksi se ero alunperin tuli?aattelin sillä että kai nyt joku syy oli miksi erottiin...jos taas palaa yhteen niin mistä tietää ettei taas sitte käy niin,eli onko ongelma yhä olemassa vai onko se poistunut?
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi::wave:
Ajoin miehen pois omalla käytökselläni, kun kuvittelin kumminkin päätyväni yksinhuoltajaksi. Kun yhteinen lapsi oli 1v10kk se putosi tuolilta ja sai lievän aivotärähdyksen. Saatiin kyyti sairaalasta kotiin isältään ja jotenkin siinä tuli niin synnärireissu mieleen että alko pikku hiljaa ihastua mieheen. Pari kk myöhemmin jouluna mies anto mulle lahjaksi sydänriipuksen ja kävi meillä sitte pari pv joka päivä. Tapanin päivänä uskallettiin keskittyä meihinki eikä vain lapseen ja sitten mies jäikin saman tien meille asumaan. Ei siitä ollu puhetta. Se vain tapahtu. Mies kertoi, että oli jo reilu puoli vuotta sitten tajunnu, mitä minussa menetti ja miettiny miten sais takasin. :heart:
eli 1½v eron jälkeen takaisin yhteen.
Kiitos. On se juu ihanaa. Ja nyt on just ollu pari päivää sellasta kuhertelua taas, että oksat pois.. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kissanainen:Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi::wave:
Ajoin miehen pois omalla käytökselläni, kun kuvittelin kumminkin päätyväni yksinhuoltajaksi. Kun yhteinen lapsi oli 1v10kk se putosi tuolilta ja sai lievän aivotärähdyksen. Saatiin kyyti sairaalasta kotiin isältään ja jotenkin siinä tuli niin synnärireissu mieleen että alko pikku hiljaa ihastua mieheen. Pari kk myöhemmin jouluna mies anto mulle lahjaksi sydänriipuksen ja kävi meillä sitte pari pv joka päivä. Tapanin päivänä uskallettiin keskittyä meihinki eikä vain lapseen ja sitten mies jäikin saman tien meille asumaan. Ei siitä ollu puhetta. Se vain tapahtu. Mies kertoi, että oli jo reilu puoli vuotta sitten tajunnu, mitä minussa menetti ja miettiny miten sais takasin. :heart:
eli 1½v eron jälkeen takaisin yhteen.
Ihanaa
:heart: :heart:
Kuulostele tunteitasi. Katsele hetki mitä ne katseet tekee. Tuleeko mies rohkeaksi ja alkaa ehdotteleen. Mieti sen miehen ongelmia ja onko niille mahdollista tehdä jotain. Keskustele niistä sen kanssa jos ehdottelee. Ei sinun kannata sen kanssa alkaa jos ei aio parantaa tapojaan ja todella pelkäät lapsen puolesta.Alkuperäinen kirjoittaja mä:hmm,mitenhän siis on kannattaakohan mun uskaltautua vastaa näihin exäni katseisiin? ehkä hänkin on tajunnut ettei sitä kukaan jaksa katsella niin kauan ku mä jaksoin no joo siis jos itseäni ajattelen niin ehkä. mut en tiedä haluanko sellaista miehen mallia pojalle jos isällä siis on vielä peliriippuvaisuus yms yms. #huoh#
Sama vika rahikaisella!!!!Alkuperäinen kirjoittaja saaga:Meillä ei onnistunut, mies yhtä paska kuin ennekin, vaik lupas muuttua..