Erosta taasen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerttu-Kyllikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kerttu-Kyllikki

Vieras
Huoh.
Nyt kun ero-päätös on tehty, on semmonen olo, että pois pitäs päästä ja heti. Mulla olis jo uus kämppä mulle + tytölle katottuna, vaikka toissapäivänä vasta päätettiin, että ei kannata enää yrittää. (Tai siis mä päätin... ) :whistle:
Pitäs vaan saada tää nykynen asunto myytyä, mut ostaakohan kukaan tähän aikaan vuodesta... Toisaalta sääli myydä, muttei meillä kummallakaan oo tähän varaa jäädä. |O

Minä erosin tämän vuoden huhtikuussa ja fiilikset olivat ihan samat kuin sinulla nyt,että äkkiä homma etenemään. Kämppä myytiin alle kuukaudessa ja mies muutti melkein heti pois eropäätöksen jälkeen. Varmasti vaikein päätös elämässäni oli asunnon myynti,se nimittäin oli unelmieni asunto ja vieläkin kirpaisee kävellä ohi :/ Muutettiin siihen viime vuoden lokakuussa eli kerettiin asumaan kokonaista 6kk :headwall: :headwall: Olisin tehnyt mitä vaan että olisin voinut jäädä tai että mies olisi voinut jäädä mutta kun ei pätäkkä riitä niin se ei riitä :headwall: Nyt asun asunnossa en kodissa :'(

jotenkin ajattelen, että joulun alla ihmiset keskittyy muihin asioihin... Tiedä häntä.

Me myös muutettiin tähän viime kesäkuun alussa, että ei kyllä pitkään asuttu. Hyvä puoli koko hommassa on, että mun äiti on miehensä kanssa melkoisen kiinnostunut tästä asunnosta. :) Jos ja kun saavat lainahommelit hoidettua, ehkä kenties ostavat tämän.
Alunperin oltiin äitykän kanssa tästä molemmat kiinnotuneita...

Yhteistyössä