Erosta ja Joululahjoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerttu-Kyllikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kerttu-Kyllikki

Vieras
Joo...
Eilen siis täällä valittelin, että mies ei oikein osallistu ruoka- yms. kustannuksiin.
Noh, eilisellä kauppareissulla maksoi kaiken yksin, ja lisäksi oli ostanut mulle Joululahjaksi (eilen siis antoi) Nintendo Wiin! Siis WTF?
Ihan kiva, mä tosin en juurikaan pelaile. Annettiin kertaalleen lahjat toisillemme jo aiemmin, silloin sain semmoesen parinkympin lahjan, johon olin ihan tosi tyytyväinen. Itekkään en sille mitään sen kalliimpaa ostanu.

Harmittaa toisaalta, sen rahat kyllä meni ihan hukkaan, ku mulle pelikonsolin osti, ku harvat vapaa-hetket menee mulla kyllä ihan muissa hommissa, kuin pelatessa... Ja mistä se on edes sitä rahaa niin paljon saanu!? :o

Joo. Kiitos taas, sainpahan purkautua.

Joo, siis miekkonen muuttaa Tammikuun alussa pois.
Ja nyt sitte tommosen lahjan ostaa päräytti. En kyllä kehtaa sanoa sille, että ihan turhake on. :ashamed: Pitää varmaan vaan esittää pelaavansa. :whistle:

Jaaha. Meillä on ollut vähän samankaltaista ilmiötä havaittavissa. Erottiin kuun alussa. Siitä lähtien mies on ollut paljon avuliaampi ja ottanut huomioon joka asiassa yms. Tiedä sitten, kai noi ukot on semmosia, että niille alkaa asiat valjeta vähän myöhäisessä vaiheessa, ja sitten koittavat alkaa paikkailemaan asioita siinä vaiheessa, kun asuvat jo eri osoitteessa...

No ei, kun nimenomaa mulle. Sillä itellään oon Pleikka kolmonen, kovasti höpötti, että mulle oma kone, että on sitte tekemistä... Ku sitähän ei muuten ole. :D

Musta tuntuu, että tuo lahja sisältää aika paljon ajatusta. Miehet kun tiettävästi ovat aika tunareita noiden lahjojen ostossa, niin sitten kun yrittävät olla oikein mieliksi ja luulevat antavansa hienonkin lahjan, niin se on yleensä joku tuollainen kalliimpi elektroniikkavehje (taitavat ajatella, että kun itselleen se olis erittäin mieluinen niin sitten sen täytyy olla sullekin semmoinen). Ota lahja kohteliaasti vastaan äläkä ainakaan mene sanomaan, ettei miellytä.

Välittää susta yhä ja siksi osti. Osti exäkin mulle synttärilahjan kun erosta ei ollut montaa viikkoa. Se ei silloin tainnut hahmottaa hommaa ihan kunnolla, tosin ei se mitään yrittänyt sen enempää tehdäkään asian eteen eikä kyllä kiinnostanutkaan. Tai joo, olisin varmaan ottanut takaisin jos se olisi muuttunut toden teolla mutta ei.. nyt olen satavarma ettei joululahjaa tule :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja meitsi:
Musta tuntuu, että tuo lahja sisältää aika paljon ajatusta. Miehet kun tiettävästi ovat aika tunareita noiden lahjojen ostossa, niin sitten kun yrittävät olla oikein mieliksi ja luulevat antavansa hienonkin lahjan, niin se on yleensä joku tuollainen kalliimpi elektroniikkavehje (taitavat ajatella, että kun itselleen se olis erittäin mieluinen niin sitten sen täytyy olla sullekin semmoinen). Ota lahja kohteliaasti vastaan äläkä ainakaan mene sanomaan, ettei miellytä.

Tarviiko miestä vielä miellyttää, vaikka eroomassa ovat? Mä ainakin heittäisin toosan partsilta alas miehen nähden ja kertoisin mitä mieltä olen!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja meitsi:

Tarviiko miestä vielä miellyttää, vaikka eroomassa ovat? Mä ainakin heittäisin toosan partsilta alas miehen nähden ja kertoisin mitä mieltä olen!

:o

Joo no, me siis asutaan vielä yhessä, eikä toistaseksi vielä riidoissa olla. Ja ketään tuskin ilahduttaa, jos mä sen tosta partsilta omaan kukkapuskaan takapihalle nakkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ja sovussa ei sitten ainakaan voi erota? Ja silloin viskataan ne hyvät käytöstavatkin sieltä partsilta mäkeen? Ja henkisesti vajotaan teinin tasolle? Noh, kukin tyylillään...

Yhteistyössä