erosta ei vielä puolta vuottakaan ja nyt jo kuvitellaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermot menee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermot menee

Vieras
et mulla olis jotain jonkun kanssa tai joidenkin.Eikä siis ole mut rupee ahdistaa kun nyt jo "pitäisi" olla joku...ja pian kysellään et miksei ole ym. Että ei ole kiva tunne tämäkään,kauheet paineet tulee.En halua olla yksin mutta en ole valmis vielä uuteen suhteeseen (ja samalla pelkään etten sitä uutta suhdetta edes saa).

Antaisivat olla mun rauhassa!

Ei se kuulu kenellekään onko sulla jo joku vai ei. Sanot kyselijöille, että nautit nyt yksinolosta vaikket olisikaan sitä mieltä. Eikä kannata mitään paineita ottaa, itse päätät milloin olet valmis uuteen suhteeseen.

Mun erosta on jo 1,5 vuotta ja tuota on kyselty jo pitkään, että onkos sulla jo uusia mies. Viimeksi sunnuntaina tätini, jotan en pitkään aikaan ollut nähnyt, kysyi että onko mun veljellä naista, onko mulla jo uusi mies ja onko mun siskolla ketään miestä ja kun kaikkiin vastasin ei, niin totesi, että siinäpä ne tärkeimmät kysymykset olikin.

[QUOTE="vieras";25081293]Ei se kuulu kenellekään onko sulla jo joku vai ei. Sanot kyselijöille, että nautit nyt yksinolosta vaikket olisikaan sitä mieltä. Eikä kannata mitään paineita ottaa, itse päätät milloin olet valmis uuteen suhteeseen.[/QUOTE]

mulla heräs epäilys et tunnet mut...:D

Yhteistyössä