erosta ei tule

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitään

Vieras
Meidän piti erota. Syyt olivat selvät, syvät, joita ei voi korjata. Molemmat olivat erosta ja sen syistä samaa mieltä.

Itse olin helpottunut, kun sovimme erosta. Pystyin hengittämään, tiesin, että ratkaisu oli oikea.

Kunnes tuntuukin nyt siltä, ettei toinen olekaan eronnut. Halaa, pussaa, koskettaa, soittaa joka päivä, tulee kylään (ja kyllähän minä ovesta sisään päästän, kyseessä on kumminkin hyvä tyyppi, tietenkin).

Mitä pitää tehdä? varmaan sanoa suoraan? Miten? Toinen joutuu taas itkemään, ja minä tällä kertaa itketän... Vai onko tämä joku eron ""pakollinen"" jälkivaihe? eikö tarkoitus olekaan päästää kerralla irti, niinkuin luulin?

Usein toisen on vaikea tajuta että on todella erottu. Älä anna tulla joka päivä onhan sinun alettava elämään omaa elämääsi.
Älä anna halata joka kosketuksella on tunneero vaikeampi.
Vähän tuntuisi että hän toimii ohjatun päivärytminsä mukaisesti vanhasta tottumuksesta ja pitäisi nyt tuo uusi päivärytmi keksiä ja ero kestää ihan kunnolla. Muutoin olette 2 viikon sisällä taas yhdessä... ja syyt eroon edelleen ihan samat ?? Itku ovella on loppujen lopuksi hyvä asia. älä lankea sääliin.
Voihan olla että hän näin tarkkailee että sinulle ei tule muita miehiä kylään - mahdollista?

Mun nainen teki just ton! Oltiin kihloissa vajaa 2 vuotta. Riideltäessä se huusi aina että erotaan, vittu erotaan heti ja heitteli sormusta milloin minnekkin. No, viime marraskuussa taas oli riidelty, mun kassit pakattu sadannen kerran, ja tavallinen mykkäkoulu päällä. Puoli vuorokautta myöhemmin se lähti ravintolasta toisen matkaan ja toi kotiimme... Finaali on varmaankin raastuvassa. =(

Jos haluat itse erota niin älä anna koskettaa.. Jutella voitte ja selvittää asianne niin että kumpikin voi jatkaa eteenpäin.. Mutta kertokaa mitä tehdä kun ei haluaisi erota mutta elämä yhdessä on yhtä helvettiä toisinaan?!

Yhteistyössä