Erosta asiaa:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäkö yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minäkö yksin

Vieras
Mulla alkaa pikkuhiljaa olla sellainen olo että voisin erota miehestä ja muuttaa lasten kanssa omilleni.
12 vuotta olen jaksanut ja nyt alkaa riittää...tuntuu että kokoajan miehen omat menot menee perheen etusijalle,mun ystävistä ei juuri piittaa,vähättelee vaan ja saattaa aiheuttaa heidän läsnäollessa riitaa kanssani.

huutaa aika usein ja on myös joskus käyttäytynyt väkivaltaisesti,jonka vuoksi ehkä olenkin eroa siirtänyt:(
Nyt tarvitsen apuanne,haluaisin "helposti" eroon miehestäni,eli en voi asiasta keskustella,siitä tulee aivan hirvittävä riita:(
Onko kellään samanlaisia kokemuksia?

ei ole kokemusta, mutta toivotan sulle jaksamista. mielestäni on oikea ratkaisu erota (ainut oikea) kun hän on väkivaltainen.

sovi jonkun ystävän kanssa jo valmiiksi että voit vaikka "paeta" lasten kanssa jos asian esiin nostaminen saa aikaan kauhean myrskyn?

Hommaa asunto ja järjestä kaikki asiat valmiiksi. Sitten lähdet. Pysy rauhallisena ja pidä omat ajatukset selkeinä. Miehen mahdollista 'anna anteeksi kyllä kaikki muuttuu...' ininää ei kannata sitten kuunnella. Jos joku ystävä vielä tukisi henkisesti ja vieläpä sitten muutopäivänä tavaroiden kannossa niin hyvä :)

Mullakin on samanlaisia ajatuksia, olen harkinnut oman asunnon hankintaa ensi vuonna...
Mies ei vietä mun kans koskaa aikaa, huutaa vaan, on aina pahalla päällä jne. Mäkin toivotan sulle jaksamista...tiedän että se on rankkaa!

Alkuperäinen kirjoittaja jotain...:
Hommaa asunto ja järjestä kaikki asiat valmiiksi. Sitten lähdet. Pysy rauhallisena ja pidä omat ajatukset selkeinä. Miehen mahdollista 'anna anteeksi kyllä kaikki muuttuu...' ininää ei kannata sitten kuunnella. Jos joku ystävä vielä tukisi henkisesti ja vieläpä sitten muutopäivänä tavaroiden kannossa niin hyvä :)

Tämä on hyvä!

Yhteistyössä