Eroprosessi vol 1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Nonniin, eilen käytiin keskustelua eroista, joista innostuneena munki piti sitten pääsiäisen jälkeen ottaa asia puheeks. Mies vaan sattui kysymään että mikä on ku en puhu. Sanoin meidän olevan enemmän kämppiksiä kuin avopuolisoita, hän oli samaa mieltä. Alkoi hirveä litania siitä miten paljon tykkää ja välittää, sanoin ettei se riitä koska en halua aikuista lasta elätettäväkseni vaan aidon oikean aikuisen kumppanin.
Sitten hän sanoi että ehkä nyt ei ole paras mahdollinen aika tälle keskustelulle, sanoin että "eihän se koskaan" ja lähdin pois ja hän suuttui.

Tänään varmasti jatketaan tätä keskustelua, siemen on jo kylvetty ja kasteltu.

voi ei, kannattaa yrittää eikä heittää hanskoja naulaan.
itse heitin liian nopeasti ja kadun sitä enemmän kuin mitään ikinä!!

toivottavasti kumminkin päädytte kummallekin sopivaan lopputulokseen =)

voimia sinne!

Tässä eiliseen keskusteluun linkki, en jaksa ruotia kaikkia uudestaan.. En siis ole ap, vaan vieras sielläkin. http://kaksplus.fi/keskustelu/t1693018

Hän ehkä rakastaa, mutta en tiedä rakastanko itse.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tässä eiliseen keskusteluun linkki, en jaksa ruotia kaikkia uudestaan.. En siis ole ap, vaan vieras sielläkin. http://kaksplus.fi/keskustelu/t1693018

Hän ehkä rakastaa, mutta en tiedä rakastanko itse.

:hug: :hug: kuulosti niiiiiiiin tutulle... Päätöksiä kehiin ja elämä helpottuu.

hyvin klassinen välinpitämättömyyden merkki: nyt ei ole hyvä aika tälle. eihän se hyvä aika tule hyväksikäyttäjälle koskaan!

sinä pärjäät Ihan varmasti "ilman" miestäsi. olethan pärjännyt tähänkin asti! elämä on liian arvokas tuhlattavaksi huonoon suhteeseen.

Noniin, annoin miehen nukkua pitkään, tein itselleni ja lapselle aamupalan ja sanoin lapselle, että käyn suihkussa ja sitten lähdetään kaupungille bussilla. No, olihan se sitten mennyt herättämään miehen siinä välissä ja sanoi että hän lähtee heittämään autolla. Oli kuin ei mitään olisi eilen tapahtunut tai sanottu. Käytiin mäkkärissäkin syömässä, ei edes vaivautunut maksamaan vaikka mulla oli kädet täynnä enkä ilamn tavaravuoren romahtamista voinut kaivaa rahapussia laukustani.
Jutteli ja oli iloinen, itse en katsonut edes päin. Millainkohan tänään, jatkuuko juttelu...

Ei vissiin tajunnut ei... Huoh.. Mitenkäs tämän sitten hänel sanoisi ilman kolmatta maailmansotaa ja syyllistämistä? Kun tiedän, että kun aiheesta aletaan keskustelemaan, hän kääntää kaiken minuun. On varmasti mussakin vikani, enkä lähde nyt syyllistä etsimään, ollaan vaan liian erilaisia... Sanoi muuten eilen että meidän kämppä on liian kallis, kun huomautin ettei ole neljään kuukauteen vuokria maksellut (sitä hänen puolikastaan). Eipä ole töitäkään etsinyt jotta saisi maksettua. Sanoin hänel, että on varmasti, jos yks käy vaan töissä. Sitten tuli tuo "ei nyt".

niin miksi hän on työttömänä? toki se saattaa itsetuntoa riipasta eikä mieluinen puheen aihe ole.

mutta tuskin tuosta selviää ilman kolmatta maailman sotaa. jos siis haluat arvoistasi kohtelua etkä jatkaa epäreilua suhdetta.

Hän sai potkut yt:ssä, ja nyt tekee pari päivää keikkaa kuussa. Ei varmasti ole mieluinen puheenaihe, mutta pakollinen kun ei rahaa tule..
kaivelen siis vain rynnäkkövarustuksen niskaan...

Jatkoa seuraa...

Minulla on ulkomaalainen miespuoleinen ystävä, jolle voin asioistani puhua ja olemmekin olleet tiiviisti yhteydessä lähiaikoina. Mitää romanttista ei siis ole ilmoilla.. Eilen mies kysyi että "kuinkas sä ny semmosen kanssa oot nii kovasti alkanu liikkumaan" Olen varmaan liian herkällä päällä, koska sana "semmosen" riipaisi.. Ja mies oli todella pahantuulinen kun kysyi, kysyin että mitä tarkoittaa. "Ei mitään" sanoi. Annoin asian olla, tänään kysyin että onko mustasukkainen, sanoi että "Älä sinä kuule stressaa". Mitenkähän tuommoinenkin pitäisi ymmärtää... Olen kaverini ja omista menoista kuin avoin kirja, juuri sen takia ettei olisi mitään mistä olisi mustasukkainen. Minulla on useampikin miepuolinen ystävä, muttei koskaan tällaista kysymystä ole tullut, johtuuko sitten siitä että muut ovat suomalaisia..

Olen koittanut keskustella myöhemminkin asioista, viittaa tumpulla ja sanoo "Älä ny stressaa". Miten saan tuon tajuamaan että nyt olis puhuttava?

Yhteistyössä