Eroottista sunnuntaita kaikille 🥰🥰🥰

vierailija
Kyllä ainakin minulle on illalla luvassa erotiikkaa, vaimo lupasi että isänpäivän kunniaksi saan sellasillakin tavoilla, jotka häneen saattavat hieman sattua.
Sitä ennen ihan pian hyvää ruokaa ja itse leivottua täytekakkua. Yöllä tapaan ehkä yhden tutun nuoren naisen.
Siis ymmärsinkö oikein, että päivällä juhlistat isänpäivää lasten kanssa, illalla satutat vaimoasi ja sitten lähdet kylille pettämään vaimoasi jonkun tyttelin kanssa? Eikö edes isänpäivänä voisi miettiä sitä omaa perhettään ennen munaansa?

vierailija
taikka eroottista keskiviikkoa kaikille! näin viime yönä niin eroottisia unia että oli vaikea havahtua hereille ja töihin ajaessa toosa tuntui vieläkin kostealta ja oli pakko pari kertaa laskea käsi sen päälle. töissä ajatukset hairahtui aina välillä uneen ja katselin muita naisia sillä silmällä. unessa olin naisen kanssa. mietin että oliskohan jollain työkaverilla samankaltaisia ajatuksia. ei varmaan ollut mutta sainpahan mietittävää. nyt olen taas kotona ja toosa huutaa tarvitsevansa hieman helpotusta.
kohta on pakko mennä vessaan ja toteuttaa villejä leikkejä yksin suihkussa. ajatukset siinä unessa.

Yhteistyössä