Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:Eip, yhdellä heitti!![]()
Mulla sama, oisin tuon mukaan vuotta nuorempi.
samoin mulla!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:Eip, yhdellä heitti!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:Eip, yhdellä heitti!![]()
samoin mulla!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kuu:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:Eip, yhdellä heitti!![]()
sama mulla
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuo kaava on siis tehty viime vuotta varten. Se ei toimi enää tänä vuonna.
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Ei onnistu, monta kertaa oon laskenut laskimellakin...aina tulee vain 2numeroinen luku!
Alkuperäinen kirjoittaja mä yritän:Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Ei onnistu, monta kertaa oon laskenut laskimellakin...aina tulee vain 2numeroinen luku!
montako kertaa viikossa haluat?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Alkuperäinen kirjoittaja mä yritän:Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Ei onnistu, monta kertaa oon laskenut laskimellakin...aina tulee vain 2numeroinen luku!
montako kertaa viikossa haluat?![]()
No laitoin sen keskiverron 2
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:eipäs osunukkaan oikeeseentai sit mä oonki vuoden nuorempi mitä muistin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Ikä ei pitäny paikkaansa, testin mukaan oon 2v nuorempi. Piti oikeen laskimel tarkastaa minkä iköinen oon.