M
Muisto
Vieras
Aukaisin makuhuoneesi oven,odotit minua.Oli hämärää,katselin sinua kun makasit sängylläsi.Pienet rintasi,venuskumpusi kohosi korkeimmalle.Olin himoinnut sinua viisi vuotta.Olin saanut sinut suostumaan tähän luvatessani sinulle hevosen.Kumarruin yllesi ja nuuhkaisin nuorta pilluasi.Riisuin pikkuhoususi ja otin nuoren nännisi suuhuni ja imin,Värisit jännityksestä.Siirryin alemmaksi ja nuolaisin neitsyt pilluasi.Olin niin kiimassa että kyrpäni kuumotti kuin tulessa.Nuolin pilluasi ja kostutin pillusi märäksi syljelläni.Nousin hentojen reisiesi väliin ja ohjasin kyrpäni pillusi neitseelliseen reikään.Työnsin ensin varovasti,aukkosi ei antanut periksi ennenkuin työnsin kovemmin.Terska lipsahti sisään,värisit jännityksestä ja pelosta.Työnsin kovemmin pillusi antoi perään ja kullini liukui kokonaan sisääsi.Nussin hitaasti nauttien elin hetkessä jota olin niin odottanut.Olin pidättäytynyt seksistä kuukauden tätä hetkeä varten ja nyt siittiöt lähtivät liikkeelle.Spermaa tuli ja tuli.Pieni pillusi oli täynnä spermaa.Olin onnellinen ensi kerran elämässä.Kiitos elämä tästä hienosta hetkestä jonka muisto antaa voimaa elää.