L
lihavako
Vieras
Olen aina ollut hoikka vaikka mitä olisin syönyt ja kuinka istunut, joten en tiedä mitään laihduttamisesta yms. Nyt kuitenkin kahden lapsen jälkeen maha tuntuu vain kasvavan, vaikka kuopus on jo 1v. Lähdin oikeasti synnäriltä timmimmässä kunnossa. Ällöttää olla isomahainen ja pieni+riipputissinen, ei kovin kiva yhdistelmä
imetys vei tissit niin se ei ainakaan auta asiaa. Olen aina ollut sellainen perusmaija, eli en mitenkään ulkonökökeskeinen. No nyt kuitenkin jotenkin olen ahdistunut kun kaikki lapsettomat ystäväni ovat niin ihanassa kunnossa ja yksikin raskaana oleva ei muuta puhu kuin kuinka viimeisilläänkin raskaana supisteluista huolimatta body pumppi on ensimmäisenä mielessä. Että kun nyt sitä ei vain tarvitsisi supistelujen takia lopettaa... Huoh. No mutta huolensa kullakin..
Mietin vaan sitä, kun en ole muuten yhtään (mielestäni
) lihava mistään, esim kädet ja jalat on aika hoikatkin, mutta hemmetti tuo maha, yök. Muuten ei olisi niin kamalaa mutta en oikeasti meinaa löytää housuja jotka olisi muuten hyvät ja nappi menisi kiinni. Ja aina saa olla ostamassa peittäviä paitoja, ei koskaan ihan vaan kauniita vaatteita. Normaalit trikootopit ja sellaiset saa kyllä kyytiä kun neuleet, villapaidat, hupparit ja isot tunikat vaan menee. seksyä.
Kun katson ilman vaatteita peiliin niin näen ihan kauniin ihmisen, mutta tuo maha, ja siis jenkkikset kanssa, ovat ihan valtavat kun istun tai kumarrun vaatteet päällä, siis ihan järkkyä, mutta sivuprofiili on sellanen pömppis vaan. En toivo mitään pyykkilauta vatsaa, ei munulla koskaan sellaista ole ollut, mutta etten näytä ihan kamalta tietyssä kulmassa, siis mistä toi maha oikein pursuaa?? Kun siis kireissä vaatteissa, tai tietyissä kankaissa ja vähänkin kumarassa, istuessa, näytän niin kamalalta. Housuista pursuaa aina jotain, ja se näyttää kamalalta, housut pitää vetää navan yli että ne on hyvin ja sitten se maha menee kuin 50v naisilla liian kireissä housuissa sinne alle, olen 23v niin en jaksaisi vielä näyttää tältä. Enkä jaksa näitä ainaisia neuleita.
Pitääkö siis tehdä vatsalihan yms liikkeitä vai syödä vain salaattia vai molempia? Painan 55kg ja olen vain 155cm pitkä, en siis mikään läski mutta vatsan ympärys on jopa 90, vyötärö 80 ja lantio n.100.. Ennen raskauksia painoin 45kg. Se on aika vähän mutta tuo 50 ois kiva. Jostain luin että pitää aina laiduttaa ihan kokonaisvaltaisesti jos haluaa jostain osasta eroon, eli pelkät vatsat ei mulla riittäis. En kuitenkaan halua mitään luurankovartaloa ja siihen normimahaa, olen nyt muuhun kroppaani tyytyväinen
Syön melko rasvaista ruokaa, mutta kuitenkin kotiruokaa, vähän amerikkalaisittain ehkä, mutta olen niin tottunut siihen kun olen aina niin voinut syödä :/ Syön aamupalan, esim leipää+ jogurttia, kaksi lämmintä ateriaa esim perunaa/pastaa ja lihapullakastike ja iltapala, leipää, roiskareita jne. En juuri napostele paitsi hedelmiä.
Mietin vaan sitä, kun en ole muuten yhtään (mielestäni
Kun katson ilman vaatteita peiliin niin näen ihan kauniin ihmisen, mutta tuo maha, ja siis jenkkikset kanssa, ovat ihan valtavat kun istun tai kumarrun vaatteet päällä, siis ihan järkkyä, mutta sivuprofiili on sellanen pömppis vaan. En toivo mitään pyykkilauta vatsaa, ei munulla koskaan sellaista ole ollut, mutta etten näytä ihan kamalta tietyssä kulmassa, siis mistä toi maha oikein pursuaa?? Kun siis kireissä vaatteissa, tai tietyissä kankaissa ja vähänkin kumarassa, istuessa, näytän niin kamalalta. Housuista pursuaa aina jotain, ja se näyttää kamalalta, housut pitää vetää navan yli että ne on hyvin ja sitten se maha menee kuin 50v naisilla liian kireissä housuissa sinne alle, olen 23v niin en jaksaisi vielä näyttää tältä. Enkä jaksa näitä ainaisia neuleita.
Pitääkö siis tehdä vatsalihan yms liikkeitä vai syödä vain salaattia vai molempia? Painan 55kg ja olen vain 155cm pitkä, en siis mikään läski mutta vatsan ympärys on jopa 90, vyötärö 80 ja lantio n.100.. Ennen raskauksia painoin 45kg. Se on aika vähän mutta tuo 50 ois kiva. Jostain luin että pitää aina laiduttaa ihan kokonaisvaltaisesti jos haluaa jostain osasta eroon, eli pelkät vatsat ei mulla riittäis. En kuitenkaan halua mitään luurankovartaloa ja siihen normimahaa, olen nyt muuhun kroppaani tyytyväinen