eronneet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaahenki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaahenki

Vieras
onko teillä "aika kullannut muistot"? elän ärsyttävää vaihetta. erosta kohta vuosi. ja jotenkin ne exän toilailut ovat alkaneet unohtua, tai jotakin. tai sitten se unelma ehjästä ydinperheestä on niin kova, että se saa ikävöimään.

en tiedä. minulla on uusi suhde, jossa ei ole mitään valittamista. olen ollut oikein tyytyväinen olooni. mutta nyt on alkanut kaihertaa. ex on ollut viime ajat niin kiltti ja mukava ja kertonut ikävöivänsä meitä :(

voisitteko puhua minulle järkeä?

Tiedän tunteen, tiedän tunteen.

Järki sanoo EIEIEIEIEI, tunteet sanoo "Oi kun me sitten asuttais sitä omakotitaloa, käveltäis illalla koko perhe koirineen lenkkejä lähiympäristössä, ei tarttis olla yksin missään kutsuilla lasten perässä juosten... Ja illalla kun väsyttää, voi käpertyä toisen kainaloon nukkumaan."

Mutta miten se arki sellaseks muuttuis jos se alunperin oli "Vitun huora. Älä valehtele mulle. Lähe vetää. Idiootti. No kyllä perkele käytän omat rahani mihin haluan, isä lupas auttaa vuokranmaksussa. En jaksa lähtee. Mä lähen baariin. Älä luulekaan nukkuvas mun vieressä tänä yönä, senkin hutsu."

Alkuperäinen kirjoittaja harmaahenki:
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Siihen auttaa vaan aika..kantapään kautta saman läpi oon käynyt.Jaksuja! :hug:

että on tullut tällaisia oloja, ja sitten ne on menneet pois...?

No mulla se ei menny ohi millään..mä jouduin turvautumaan lääkitykseen joka jatkuu edelleen ja luultavasti pitkään.Jos tuntuu ettet jaksa tai olo on itkuinen,rohkeasti lääkäriin apua hakemaan. :hug: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Tiedän tunteen, tiedän tunteen.

Järki sanoo EIEIEIEIEI, tunteet sanoo "Oi kun me sitten asuttais sitä omakotitaloa, käveltäis illalla koko perhe koirineen lenkkejä lähiympäristössä, ei tarttis olla yksin missään kutsuilla lasten perässä juosten... Ja illalla kun väsyttää, voi käpertyä toisen kainaloon nukkumaan."

Mutta miten se arki sellaseks muuttuis jos se alunperin oli "Vitun huora. Älä valehtele mulle. Lähe vetää. Idiootti. No kyllä perkele käytän omat rahani mihin haluan, isä lupas auttaa vuokranmaksussa. En jaksa lähtee. Mä lähen baariin. Älä luulekaan nukkuvas mun vieressä tänä yönä, senkin hutsu."

niinpä... niinpä. ja ihan kuin ne tyhjät lupaukset olisivat muuttuneet pitävämmiksi yhtäkkiä.

silti sitä miettii, että mitä jos se onkin ottanut opikseen ja muuttunut... hitto :(

Yhteistyössä