\
meillä on myös tämä kuningas alkoholi ottanut vallan.. on ollut vallassa jo ihan liian monta vuotta!! Olen tähän saakka ajatellut että miten pärjään.. meillä on kolme lasta, nuorin vasta 1,6v. Olen hoitovapaalla myöskin.
Meillä vain ei tuleva ex anoppi huomaa pojassaan vikaa, koska itsekkin käyttää alkoholia ja lääkkeitä aika paljon.
Meillä mies myös on lääkityksellä, epilepsia/rauhoittavaa.. ja sitli juo reippaasti!
Nyt kun olen niin sanotusti nostanut kissan pöydälle ja sanonut että eroan, niin lupaa maat ja taivaat mulle... eli saisin kaikki mitä haluan.. mutta, en pysty enää yrittämään, olen yrittänyt jo liian kauan... olen ollut jo liian kauan kynnysmattona :'(
Hain jo asuntoa minulle ja lapsille... odotan että pääsen muuttamaan... en jaksa!
Uskon että minullekkin vielä paistaa aurinko!
Aikalailla oli kirjoitus kun minun kirjoittama.. piti oikein pariin kertaan lukea ajatuksella...Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 15:01 minä vaan kirjoitti:Vielä en ole lähtenyt yhteisestä kodistamme, mutta heti asunnon löydettyäni lähden. Olen minäkin katsellut tuota menoa jo liian kauan, mutta lopulta rohkaistuin ja ilmoitin muuttavani pois lasten kanssa. Pelottaa tulevaisuus kuinka parjään jne...(olen vielä hoitovapaalla), mutta muuten olotila on helpottunut. Meillä suurin syy on kuningas alkoholi ja pikkuhljaa hiipinyt alkoholismi, sekä sen mukanaan tuomat persoonallisuuden muutokset, sekä täydellinen pihallaolo suhteessa lapsiin, arkipäivän tai pyhänkään perheelämään. Ja tulevan ex-anopin mielipidettä pojastaan lainatakseni (äiti todella rakastaa poikaansa, mutta on realisti), on noussut pojalle kusi päähän, taloudellisen vaurastumisen ja maallisen mammonan myötä hän todellakin on muuttunut eikä hyvään suuntaan.
meillä on myös tämä kuningas alkoholi ottanut vallan.. on ollut vallassa jo ihan liian monta vuotta!! Olen tähän saakka ajatellut että miten pärjään.. meillä on kolme lasta, nuorin vasta 1,6v. Olen hoitovapaalla myöskin.
Meillä vain ei tuleva ex anoppi huomaa pojassaan vikaa, koska itsekkin käyttää alkoholia ja lääkkeitä aika paljon.
Meillä mies myös on lääkityksellä, epilepsia/rauhoittavaa.. ja sitli juo reippaasti!
Nyt kun olen niin sanotusti nostanut kissan pöydälle ja sanonut että eroan, niin lupaa maat ja taivaat mulle... eli saisin kaikki mitä haluan.. mutta, en pysty enää yrittämään, olen yrittänyt jo liian kauan... olen ollut jo liian kauan kynnysmattona :'(
Hain jo asuntoa minulle ja lapsille... odotan että pääsen muuttamaan... en jaksa!
Uskon että minullekkin vielä paistaa aurinko!