Eron jälkeen

Sen pituinen se

Aktiivinen jäsen
22.04.2007
1 819
0
36
Mitä luulet, voiko suhde joka on alkanut vielä edellisen liiton ollessa kasassa kestää. Vai pitääkö olla 'selvittelykausi' ennen uuden suhteen aloittamista, ja kauanko se aika olisi lyhyimmillään.

Itse en usko, että suhde joka on alkanut varatun kanssa voisi kestää mutta olen kyllä kuullut että on onnistunutkin.

Ainakaan yksikään vastaava, josta minä olen kuullut, ei ole 3v pidempään kestänyt.
Sitten seuraavat ovatkin jo pidempään.
Eli se laastarisuhde taitaa olla pakollinen..

En usko että kestää, jos ihminen on niin pihalla itsensä kanssa, että on varattuna alkanut seurustelemaan.. missä on se kunnioitus uutta puolisoa kohtaan, jos ei ole kunnioittanut edellistäkään? Selvittelykausi voi olla ollut jo parisuhteen aikana, näin ainakin minulla.

Oltiin exän kanssa vielä viimeisiä aikoja kun tapasin nyksän. Molempien kanssa olin yhtäaikaa 5 kk, nyksän kanssa nyt 11 vuotta ja onnellisia ollaan. en tarvinnut laastarimiestä!

VOI. Mieheni oli naimisissa, kun tapasimme. Tuossa liitossa ei tosin ollut lapsia. Nyt ollaan oltu yhdessä 8 vuotta ja meillä on kolme lasta :) Ex-vaimokin tais minua korvikkeeksi joskus kutsua... :D

Varmasti onnistuu joillakin, mutta suurin osahan tuommoisista taitaa suhteista taitaa kaatua. Jos ei ole asioita selvitellyt exän kanssa, niin sitähän sanotaan, että samat ongelmat tuo uuteen suhteeseen.