M
mä
Vieras
Onko kokemuksia siitä, että on onnistuneesti palattu eron jälkeen yhteen. Miten pääsitte eteenpäin eroon johtaneista ongelmista?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tilastojen mukaan huono ennuste:Mikä oli eron syy?
Suosittelisin perheas.neuvottelukeskuksen tms. keskusteluja ennen paluuta suhteeseen, ettei samat ongelmat palaisi uuden kuhertelukuukauden jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Tilastojen mukaan huono ennuste:Mikä oli eron syy?
Suosittelisin perheas.neuvottelukeskuksen tms. keskusteluja ennen paluuta suhteeseen, ettei samat ongelmat palaisi uuden kuhertelukuukauden jälkeen.
En itsekään osaa sanoa tarkkaan mikä oli eron syy. Jatkuvat riidat vaikka rakastetaan toisiamme..puhumisen puute...kyky kohdata ongelmia. Terapian kauttaa olisin itse palaamassa yhteen...en usko että yksin saisimme asioita selvitettyä
Alkuperäinen kirjoittaja TursKatti:Mä en ainakaan rupeis "lämmittään vanhaa soppaa" en vaikka olis lapsia ja kaikkee..Joku syy siinä on sillon ollu miksi on eronnu, eikä ne syyt yleensä mihinkä muutu..
Mun mielestä.. :ashamed: :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Kokenut:Puoli vuotta yhteen palaamisen jälkeen oli ihanaa, kuherruskuukautta elettiin. Nyt viimeinen vuosi ollut normaalia. Vanhat ongelmat välillä nostaa päätään, mutta jotenkin saadaan voimaa toisistamme, tuo ero säikäytti molemmat ja olemme kummatkin sitä mieltä, että se oli virhe.
Meillä ei liity kolmansia osapuolia, viinaa tai väkivaltaa ongelmiin, mikä ehkä edesauttoi suhteemme uudelleen lämmittelyä.
Meillä ainakin onnistui! =)
Alkuperäinen kirjoittaja entinen sinisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Kokenut:Puoli vuotta yhteen palaamisen jälkeen oli ihanaa, kuherruskuukautta elettiin. Nyt viimeinen vuosi ollut normaalia. Vanhat ongelmat välillä nostaa päätään, mutta jotenkin saadaan voimaa toisistamme, tuo ero säikäytti molemmat ja olemme kummatkin sitä mieltä, että se oli virhe.
Meillä ei liity kolmansia osapuolia, viinaa tai väkivaltaa ongelmiin, mikä ehkä edesauttoi suhteemme uudelleen lämmittelyä.
Meillä ainakin onnistui! =)
Minäkin luulin, ettei miehellä ollut toista... mutta jälkikäteen sekin paljastui...