Eron hankaluudesta...:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tsirp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tsirp

Vieras
Olemme eroamassa lasteni isän kanssa, ja ongelmia senkun kasaantuu. Yhdessä asuminen on nyt todella vaikeaa, ja mieheni ei tee mitään konkreettista löytääkseen uutta asuntoa. Tietty se on aika vaikeaa kun on työtön, mutta silti... Onkohan mitään mahdollisuutta ns. potkaista häntä pihalle? Lapset jäävät minulle, ja jään lasten kanssa asumaan nykyiseen vuokra-asuntoomme.

Tarvisin nyt neuvoja niiltä,jotka ovat olleet samanlaisessa tilanteessa. Jos ei ole muuta kuin ilkeitä kommentteja, jätä sanomatta. On muutenkin jo veemäinen olo.

Sinulla olisi helpompi hakea lasten kanssa uutta vuokra-asuntoa.
Vaikka samalta seudulta niin ei tule lapsille tarhan tai koulun vaihtoa.

Jos odotat miehesi löytävän uuden asunnon työttömänä niin se voipi kestää

Helpommin sanottu kun tehty, asutaan 4h+k jossa yhtä huonetta vaille kaikki tavarat ovat mun. Muutto toiseen asuntoon tuolla tavaramäärällä tulisi liian kalliiksi. Ja siinä pahimmassa tapauksessa jäisi lasten kaverit ja päivähoitopaikkaa pitäisi vaihtaa.:(

Sinähän voisit hissukseen katsella itse miehellesi uutta asuntoa, ehkä hänellä helpompi lähteä kun valmiina olis paikka minne mennä.
Miehet monesti saamattomia.....

Jos lähdette itse, niin eipä mieskään siihen voi jäädä, koska se on aivan liian suuri yhdelle ihmiselle jo asumistukeakin ajatellen. Eli olisi teille turha lähtö, koska mies ei voi kumminkaan jäädä. Edellistä peesaten, etsi miehelle asuntoa.

Yhteistyössä