Eroaisitko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja h:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No lähtisitkö itse jos joutusit lapsesi huoltajuuden pois antamaan?

siis kuinka niin joutuisit lapsen huoltajuuden isälle antamaan?

Mitään järkisyytä ei tälle ole koskaan kuultu, tuskin nytkään...

Onks tää ap joku sosiaalitapaus, jonka lapsen huoltajuus menee automaattisesti isälle jos eroavat?
vai onkohan porvoossa taas tylsää jollakin?

Alkuperäinen kirjoittaja h:
No lähtisitkö itse jos joutusit lapsesi huoltajuuden pois antamaan?

siis kuinka niin joutuisit lapsen huoltajuuden isälle antamaan?

Mitään järkisyytä ei tälle ole koskaan kuultu, tuskin nytkään...

Onks tää ap joku sosiaalitapaus, jonka lapsen huoltajuus menee automaattisesti isälle jos eroavat?
vai onkohan porvoossa taas tylsää jollakin?

Ei kai oo porvoosta, vähän väliä käy avautumassa samasta asiasta, muttei voi/halua tehdä ongelmilleen mitään.

Menneisyyteni takia lapsi menisi isälleen ja sitä en halua koska rakastan lasta kovasti.Tiedän että tulisi kova oikeuskiista ja tuskin saisin lasta tavata.Mieheni tietää menneisyyteni ja osaa sillä minua kiristää.Ja koska haluan kuulua lapsen elämään niin siksi en uskalla erota.

Menneisyyteni takia lapsi menisi isälleen ja sitä en halua koska rakastan lasta kovasti.Tiedän että tulisi kova oikeuskiista ja tuskin saisin lasta tavata.Mieheni tietää menneisyyteni ja osaa sillä minua kiristää.Ja koska haluan kuulua lapsen elämään niin siksi en uskalla erota.

Ja mikähän tää menneisyys on? Jos nyt vaikka kertoisit jo. Vaikea kenenkään auttaakaan kun ei enempää tiedä.

No sellainen menneisyys etten saanut edellistä lasta pitää niinpä en uskalla erota etten menetä tätä lasta.

mää arvasin et tässä jutussa haiskahtaa...
miksi siis kuvittelet että tällä kertaa olisit lapsellesi hyvä vanhempi

Yhteistyössä