Eroaisitko sinä...

02.02.2009
202
0
16
jos puolisosi olisi lähes aina ( =jtp ) huonotuulinen, vaikeasti lähestyttävä ja aivan liian usein raivoaa huutamalla, jos sanot poikkipuolisen sanankin tai jotain vähänkin negativiista jostain asiasta? Mä en vaan nykyään enää jaksa, tänäänkin raivos ja huus, alunperin aivan pikkuasiasta, sillä meni hermot kun en vaan suostunut olemaan asiasta samaa mieltä..kuopus 6v. laittoi takin päälle ja lähti naapuriin kaverille ja ilmoitti lähtiessään ettei tuu takasin enää tänne huutokämppään :'( Oon aivan kypsä ja aika valmis eroamaan..voiko oikeesti enää mikään arjessamme muuttua..? Niin ja mihinkään parisuhdekeksusteluun hän ei suostu lähtemään.. :(

Eroaisin. Varsinkin jos ei keskusteluyhteyttä enää ole eikä mies suostu lähtemään asiantuntijalle. Ja jos lapsi jo kärsii niin siinä on riittävästi syytä.

Onko mies ollut aina sellainen? Jos, niin en olisi koskaan alkanut seurustelemaankaan. Jos muuttuisi tuollaiseksi eikä haluaisi selvittää syytä miksi, niin kyllä, todellakin eroaisin koska en sietäisi yhtään huutamista ja raivoamista, vieläpä tuossa pisteessä kun jo olette että lapsikin ihan suoraan nähtävästi kärsii! |O

Yrittäisin saada senverran aikaiseksi, että eroaisin, jos on kauan jatkunut ja tilanteeseen ei pysty itse vaikuttamaan. Tarkoitan siis sitä että et itse ole käyttäytynyt sietämättömästi ja tilanne on kireä molempien käytöksestä johtuen.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
En tiedä eroaisinko mutta silloin kun lapsella on paha olla niin jotain on tehtävä.

Niin, mä uskon että meillä kaikille kolmella muulla perheenjäsenellä on paha olla :'( ja koirakin osaa jo heti kadota paikalta ennenkuin ukon desibelit edes nousee..tietää jo mitä tuleman pitää.. niin ja hyvinhän mä välttäisin edes osan tilanteista myöntelemällä..mutta kun se vaan ei ole mun juttu..pidän väittelyistä persuteluineen, mutta hän ei..koska jos jää asiassa alakynteen niin täytyy nostaa mieletön meteli :|

Ei oo aina ollut tällänen, ollaan oltu yli 15v. yhdessä, arvioisin että tää nyt on ehkä viime syksystä lähtien ollut tällästä..syytä en vaan oo saanut selville ja nyt kyllä tuntuu etten ees jaksa enää selvittääkkään...

Alkuperäinen kirjoittaja Duunarin eukko:
Niin, mä uskon että meillä kaikille kolmella muulla perheenjäsenellä on paha olla :'( ja koirakin osaa jo heti kadota paikalta ennenkuin ukon desibelit edes nousee..tietää jo mitä tuleman pitää.. niin ja hyvinhän mä välttäisin edes osan tilanteista myöntelemällä..mutta kun se vaan ei ole mun juttu..pidän väittelyistä persuteluineen, mutta hän ei..koska jos jää asiassa alakynteen niin täytyy nostaa mieletön meteli :|

Älä ainakaan rupea kynnysmatoksi. Voi kuulostaa typerälle mutta pistät sille ukolle luun kurkkuun. Teet selväksi että käytös muuttuu tai ero tulee. Jos pystyt siihen. Meillä samanlainen tilanne meni niin pitkälle että miä petin, mies halusi eron. Asuttiin jonkun aikaa erillään ja nyt yritetään uudestaan. Vielä meillä ainakin menee ihan hyvin =) Mies tajusi ettei se voi niin käyttäytyä. Ja miä tiedän että tein äärettömän väärin :ashamed: Jos asia vaan on korjattavissa niin yritä saada se mies ymmärtämään että olet tosissasi ja tilanne on paha. Jos ei mikään mene perille niin ero kai se on sitten edessä. Mutta kovasti voimia joka tapauksessa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:

Älä ainakaan rupea kynnysmatoksi. Voi kuulostaa typerälle mutta pistät sille ukolle luun kurkkuun. Teet selväksi että käytös muuttuu tai ero tulee. Jos pystyt siihen. Meillä samanlainen tilanne meni niin pitkälle että miä petin, mies halusi eron. Asuttiin jonkun aikaa erillään ja nyt yritetään uudestaan. Vielä meillä ainakin menee ihan hyvin =) Mies tajusi ettei se voi niin käyttäytyä. Ja miä tiedän että tein äärettömän väärin :ashamed: Jos asia vaan on korjattavissa niin yritä saada se mies ymmärtämään että olet tosissasi ja tilanne on paha. Jos ei mikään mene perille niin ero kai se on sitten edessä. Mutta kovasti voimia joka tapauksessa =)

Juu, en aio ruveta kynnysmatoksi, en edes pysytyisi vaikka yrittäisin..Aion keskustella sen kanssa asiasta mutta todennäkösesti se ei johda mihinkään ja mun on valittava keskusteluaika sellaiseksi ettei lapset oo kotona, eli vasta huomenna kun ovat harrastuksissaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juuri samassa jamassa olen minäkin.Pohdin paljon onko tuollainen käytös tarpeeksi hyvä syy erota kun muuta vakavampaa syytä ei kuitenkaan ole.

No, jos tunnistat ja allekirjoitat asiat mun kirjoituksista, niin kyllä kai tää on jo hetki lyödä hanskat tiskiin :| Mua ainakin jo rupee sen nenän asentokin ärsyttämään kun tiedän jo mikä huuto alkaa seuraavassa uloshengityksessä :kieh:

Juuri samassa jamassa olen minäkin.Pohdin paljon onko tuollainen käytös tarpeeksi hyvä syy erota kun muuta vakavampaa syytä ei kuitenkaan ole.

No, jos tunnistat ja allekirjoitat asiat mun kirjoituksista, niin kyllä kai tää on jo hetki lyödä hanskat tiskiin :| Mua ainakin jo rupee sen nenän asentokin ärsyttämään kun tiedän jo mikä huuto alkaa seuraavassa uloshengityksessä :kieh:

Suurimman osan tunnistan.Meillä tuo miehen käytös on aika kausiluonteista mutta itse olen jo niin ärsyyntynyt kun tiedän että kohta se lapsellinen raivoaminen kuitenkin alkaa että kaikki miehessä ottaa jo päähän.

Suurimman osan tunnistan.Meillä tuo miehen käytös on aika kausiluonteista mutta itse olen jo niin ärsyyntynyt kun tiedän että kohta se lapsellinen raivoaminen kuitenkin alkaa että kaikki miehessä ottaa jo päähän.

Hyvin sanottu: lapsellinen raivoaminen :kieh:

Yhteistyössä