Eroaisinko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Enttententten
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Enttententten

Vieras
Pitkä avioliitto maistuu puulta, olen yksinhuoltaja vailla virallista yksinhuoltajan statusta ja tukia, eikä seksielämää ole ollut moniin vuosiin koska toista ei kiinnosta vaikka sanookin rakastavansa minua. Yritän rakastaa mutta en rehellisesti sanottuna onnistu, kaikki fyysinen veto väliltämme puuttuu enkä ole enää pitkiin aikoihin edes jaksanut yrittää saada häneltä, olen lopen turhautunut tilanteeseen. Perheen takia kuitenkaan en ole eronnut, lasten takia yritän viritellä oikeanlaista tunnelmaa kotana vaikka tunnenkin sen olevan feikkiä ja todella ontuvaa ja vaillinnaista siihen, mitä oikeasti toisiaan rakastavilla puolisoilla olisi. Nyt sitten olen rakastunut vanhaan tuttavaani, jota silloin tällöin harvakseltaan tapaan työhön liittyen, ollaan flirttailtu ja seurusteltu ilta yhdessä, mutta sen pidemmälle ei ole menty eikä yhteyttä pidetä väliaikoina. Mitä minun pitäisi tehdä, tuntuu että oma elämä (siis rakkauselämä) jää elämättä ja siltä osin elämä valuu hukkaan....! En haluaisin elää ilman rakkautta loppuelämääni! Ero -se on mielestäni oikea ratkaisu, jolla saisin taas tunne-elämäni kuntoon vaikken koskaan enää parisuhteessa eläisikään. Platoninen suhde - mies etäällä kotisohvalla ja konkreettisesti pitkiä aikoja ei enää maistu hyvältä! Auttakaa kokeneemmat ja viisaammat, please!

Jos puhumalla on tuloksetta yritetty niin ehkä ero olisi vaihtoehto. Suhde toiseen tuossa tilanteessa on huonoista huonoin ajatus. Hoida yksi tilanne loppuun ja sekaannu sitten vasta seuraavaan.

[QUOTE="vieras";25848361]Jos puhumalla on tuloksetta yritetty niin ehkä ero olisi vaihtoehto. Suhde toiseen tuossa tilanteessa on huonoista huonoin ajatus. Hoida yksi tilanne loppuun ja sekaannu sitten vasta seuraavaan.[/QUOTE]

Perustele kantasi paremmin.

Tässä tapauksessa kulissiliitosta hyötyy taloudellisesti mies, en minä. Entäpä jo aloitan salasuhteen, saisiko se pääni selviämään sen suhteen, mitä oikeasti haluan??? Kun ei ole tuota rahaakaan joka minua liitossa pitäisi kiinni...???????

Menkää kinastelemaan johonkin kinasteluketjuun, minä kaipaan apua, olen täysin pyörryksissä oman pääni kanssa. En tosiaan tarvitse edes uutta torppaa, kun tämä nykyinen on minun. Siis palataan ruutuun yksi!

no miten pitkä liitto, minkä ikäiset lapset, onko mitä tunteita olemassa, onko mitään käsitystä miten tuohon on päädytty? välitätkö puolisosta kuitenkin? miten teidän vuorovaikutus sujuu muuten kuin että seksuaalisesti ei?

Jos oisin sun miesystäväsi- siis tuttavasi - niin haluaisin tehdä tuttavuutta lähemmin ja ehkä voisin sua auttaa löytämään selvän uran jota pitkin haluat elämääsi kulkea...oot liian yksin miettimään isoja asioita!

Yhteistyössä