ero

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja so sad
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

so sad

Vieras
Miten kestän, mieheni ilmoitti että ero on edessä muttei tiedä vielä koska, sillä hänen mielestään ei kannata tehdä tätä samantien, sillä ollaan oltu tosi kauan yhdessä ja eroaminen tuntuu hänestä sen verran myös vaikealta ettei pysty siihen samantien. Ehkä hän ajattelee niin lapsemme takia? Itse olen kuin sivustakatsoja joka ei tunnista että onkin itse pääosassa! Itkettää jne. Miten erosta voi selvitä? Elämäni vaikein kevät edessä. Mistä saan voimia!

Hyvä ihminen, ajattele; haluatko elää ihmisen kanssa joka ei ole täysin tunnesitoutunut sinuun ja perheseenne? Mielestäni ei kannata vaipua synkkyyteen vaan katsoa tulevaisuuteen! Muista että vaikeudet on voitettavia! Ja että jonkun asian loppuminen tarkoittaa AINA uuden aloittamista! Tsemppiä sinulle!

Hyvä ihminen, ajattele; haluatko elää ihmisen kanssa joka ei ole täysin tunnesitoutunut sinuun ja perheseenne? Mielestäni ei kannata vaipua synkkyyteen vaan katsoa tulevaisuuteen! Muista että vaikeudet on voitettavia! Ja että jonkun asian loppuminen tarkoittaa AINA uuden aloittamista! Tsemppiä sinulle!

elämä muokkaa meitä ja suhdetta jossa eletään
jos hyvin käy suhde voi kestää koko iän
tuntuu siltä että nykyisin suhteet arvioidaa
jonkin laatukriteerin mukaan.(lehdet)
oma elämäni on ollut kuohuja tragediaa ahdistusta onnea
ja lopulta ero. uuden alku ja taas kiertokulku
niin perhe-elämässä kuin rakkaudessa jatkuu.
älä jää kiinni vanhaan virattomaa suhteeseen
rakenna uusi elämä sellainen joka on itsesi näköinen.

Kirjoitin juuri samasta aiheesta, mutta meillä tilanne toisinpäin. Olen varmaa siinä tilanteessa, missä miehesi ollut joku aika sitten. Mikään hetki ei tunnu sopivalta erolle ja lasten takia tässä jatkan. Jos törmäisin johonki suureen rakkauteen, niin varmaan menisin ja pettäisin. En kuitenkaan halua olla sellainen ja siksi tuntuisi reilummalta erota nyt vielä kun voisimme ehkä erota järkevästi. Toisaalta, jos vastaan ei sitten koskaan tulekaan mitään, niin haluan olla varma että yksin on parempi kuin kaksin tässä puolittaisessa suhteessa. Ei tätä taida kukaan ymmärtää... Kun en ymmärrä vielä itsekään. Mutta ymmärrän miestäsi. Tuo on todella vaikea päätös ja jos se on tehty 'selvinpäin' ilman kolmatta osapuolta, miehesi on harvinaisen suoraselkäinen ja reilu. Ja välittää myös sinusta, vaikkei rakastakaan.

Ei elämä yhteen äijään kaadu. Parempi erota, jos toinen niin haluaa.

Sinuna olisin vaan pää pystyssä ja laittaisin asiat rullaamaan, mitä äijä jahkailee?

Koittakaa säilyttää hyvät välit lapsenne takia. Älä hauku isää lapselle ja toivottavasti mies ei hauku Sinuakaan.

Toisille ilmoita vaan, että eroatte ja et oikein tällä hetkellä jaksa puhua asiata. Koita järjestää paljon tekemistä. Puuhastele esim. lapsesi kanssa.

Yritä nauttia tulevasta keväästä ja saada voimia siitä. Älä jää yksin murehtimaan.

Näytä miehellesi, että pärjäät ja olet VAHVA nainen.

Kyllä niitä muitakin miehiä tässä maailmassa on.

Yhteistyössä