ero?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olemme olleen yhdessä 18 vuotta. Lapsia on.
Hän ei halua minua enää. Halataan ja suukotellaan harvakseltaan.
Seksiä on noin 6 kertaa vuodessa eikä hän tee aloitetta ikinä tai ilmaise haluaan. Tai no jos hän ei halua niin miksi niin tekisikään. Pari vuotta sitten oli joku kausi jolloin kaikki tuntui menevän paljon paremmin mutta se loppui kuin seinään. Ja nyt tiedän mistä jään paitsi joka päivä.

Mikä neuvoksi?

vierailija
Tee ihan niin kuin itsestäsi parhaalta tuntuu.

Meillä ei ole seksiä ollut yli vuoteen. Sitä ennen sitä oli 1-2 kertaa vuodessa. Muutenkin mies on suuntautunut vain omaan napaansa ja harrastuksiinsa. Minä en halua rikkoa perhettä, enkä erota, joten ratkaisuni on ollut tehdä omasta elämästäni mielekästä. Käyn omissa harrastuksissani ja olen hankkinut itselleni rakastajan. Tämä sopii minulle hyvin. Vain sinä tiedät, mikä sopii sinulle.

vierailija
Ja minun mielestäni parisuhde ei ole parisuhde jos ei ole intiimiä kanssakäymistä, näin siis ellei ole yhteinen sopimus ettei sitä ole ja kumpikaan sitä ei kaipaa. Meillä se sopimus on tehty minua kuulematta. Lapset alkavat olla sen verran isoja jo että ero voisi ehkä olla ajankohtainen ja se ei välttämättä repisi rikki heitä ihmisinä.

Ei se minunkaan mielestä ole oikea parisuhde, mutta koska toista ei tunnu tippaakaan haittaavan, niin menköön näin niin kauan kunnes hän löytää sen "oikean", jos koskaan sellaista edes tapaa. Tälläaistahan tämä on ollut oikeastaan jo noin 16vuotta, että mitään takarajaa tuskin on olemassa. Se on vaan itsestäsi kiinni, paljonko annat arvoa millekin asialle. Ja kuinka kauan sitä sitten jaksaa.

Yhteistyössä