O
Onneton
Vieras
Olen noin vuoden ikäisen lapsen äiti..tulin raskaaksi "vahingossa" mutta lapsi oli toivottu..tai niin ainakin luulin..mies oli aluksi epävarma asiasta kun raskaustestin tein..minä olin varma että kävi miten kävi, pidän lapsen! (Mies halusi lasta armeija aikanaan mutta minä en vielä silloin koska oli vielä opinnot kesken!) Synnytys meni hyvin ja siitä tuli elämäni iloisin päivä..olimme todella onnellisia..myös mieheni, lapsen isä!
Nyt lapsi on noin vuoden ja mitä enemmän ajassa mennään eteenpäin sitä enemmän hoidan lasta yksin! Mies kyllä leikkii lapsen kanssa mutta minä teen kaiken muun..ja jos kiukuttelua on niin se olen minä ketä silloin hoitaa! Miehen hermot ei tahdo sitä kestää..!
Mies ei enää pahemmin puhu minulle ja aina vain morkkaa minua! Olen tosi väsynyt tälläiseen ja olen tosissani alkanut harkita eroa..mies ei usko minua! Olen jo kauan halunnut sitoutua mutta mies ei..kysyin miten on valmis ollut lapsen hakkimaan jos ei sitoutua halua..vastaus oli "en tiedä". Ja olen väsynyt tekemään kaiken yksin..kun pyydän apua niin vastaus että "minähän käyn töissä".
Elämäni on jo siinä vaiheessa että haluan sitoutua! Olen todella väsynyt ja itkettää paljon.. :ashamed: Olen jopa harkinnut psykiatriakin! En enää tie mitä teen..jätänkö miehen ja jatkan eteenpäin lapsen kanssa!? Vai miten saisin miehen puhumaan miltä HÄNESTÄ tuntuu??? :'(
Nyt lapsi on noin vuoden ja mitä enemmän ajassa mennään eteenpäin sitä enemmän hoidan lasta yksin! Mies kyllä leikkii lapsen kanssa mutta minä teen kaiken muun..ja jos kiukuttelua on niin se olen minä ketä silloin hoitaa! Miehen hermot ei tahdo sitä kestää..!
Elämäni on jo siinä vaiheessa että haluan sitoutua! Olen todella väsynyt ja itkettää paljon.. :ashamed: Olen jopa harkinnut psykiatriakin! En enää tie mitä teen..jätänkö miehen ja jatkan eteenpäin lapsen kanssa!? Vai miten saisin miehen puhumaan miltä HÄNESTÄ tuntuu??? :'(