E
"entinen"
Vieras
nyt riittää. Mies vihaa mun tupakointia ja kun yritän lopettaa, kannustaako se? EI! Eilen ja tänään en ole polttanut yhtäkään tupakkaa. Mies pelaa jotain peliä koneella (wow ?? tms luulisin) ja hänellä on kuulokkeet päässää joiden kautta hän puhuu kavereilleen kovalla äänellä joka häiritsee mua. Olin kuitenkin sanomatta mitään ja mulla oli tv päällä ja katselin suomenkielistä ohjelmaa josta halusin kuulla äänetkin. Niin mies valittaa että "laita tv:stä äänet pois ku mua häiritsee ku haluun puhua näitten kavereitten kans"... Kun en sammuttanut, tuli ite sammuttaan. No multahan meni hermo ja sanoin sille et ei tätä menoa kauaa mun tupakkalakko kestä, pistin tv:n takas päälle ja hiljensin ääntä etten saa isompaa riitaa aikaseks niin mies istuu koneelle, lyö kuulokkeet päähänsä ja sanoo: "Noniin nyt voiaan jatkaa, toi ämmä tossa jotai vinkuu"...................
vai että ämmä. Olen myös kuulemma läski vaikka BMI on 21. Myöhemmin tietenki väitti vitsiksi... juupajuu....
Ja tuon miehen kanssa ollaan suunniteltu lapsia hankkivamme mutta ONNEKSI en ole vielä raskaana. Haloo, mitähän mun päässäni on liikkunut?? Lapsia EI meille tule ja mä tasan varmasti MUUTAN muualle täältä.
Oli pakko purkaa. Ja arvatkaa ottaako päähän kun tällä hetkellä ei ole tupakkaa ollenkaan, lähin kioskikin on kaaaaaukana ja autoa ei ole käytössä. Tekis nyt mieli vetää 100 tupakkaa putkeen.
vai että ämmä. Olen myös kuulemma läski vaikka BMI on 21. Myöhemmin tietenki väitti vitsiksi... juupajuu....
Ja tuon miehen kanssa ollaan suunniteltu lapsia hankkivamme mutta ONNEKSI en ole vielä raskaana. Haloo, mitähän mun päässäni on liikkunut?? Lapsia EI meille tule ja mä tasan varmasti MUUTAN muualle täältä.
Oli pakko purkaa. Ja arvatkaa ottaako päähän kun tällä hetkellä ei ole tupakkaa ollenkaan, lähin kioskikin on kaaaaaukana ja autoa ei ole käytössä. Tekis nyt mieli vetää 100 tupakkaa putkeen.