A
Auttakaa!
Vieras
Vauvamme on 6kk ikäinen. Mies pettänyt minua lukuisia kertoja ja nyt viime viikonlopun törttöilyt riitti. Mies uhkailee minua, et haluaa viikko viikko järjestelmän tai hakee yksinhuoltajuutta. Miten näissä yleensä toimitaan. Lapsemme syö vielä rintaa eikä ole isänsä kanssa ollut koskaan 3 tuntia pitempään. En missään nimessä haluaisi tuollaista viikko viikko systeemiä. Haluisin hoitaa lastamme kotona 3 vuotiaaksi, mutta enhän mä sit voi jos on isällään joka toinen viikko. Mies on nyt aivan kamala, kun sanoin et muutetaan pois. Tuntuu et tekee kiusallaan kaikkea. Esim. sanoi etten saa muuttaa lapsen kirjoja pois hänen luotaan tai haastaa mut oikeuteen ja jne. Hän haluaa pitää lapsilisät ym. Tottakai haluan, että lapsi on isänsä kanssa säännöllisesti, mutta kuulostaa niin kamalalta etten näkisi vauvaani kokonaiseen viikkoon!
Mietin jopa sitä et jos katsois vielä pari vuotta tota kusipäätä, mutta en taida siihenkään pystyä. Onko kokemusta tällaisista eroista ja miten niissä on sit käynyt? Tai mikä muu neuvoksi?