ERO siitä sitten tuli!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pakko harmaantua jo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pakko harmaantua jo

Vieras
Elikkäs nyt istun koneella sormukset oikeassa kädessä,koska mies mieluummin eroaa,kuin menee A-klinikalle.Alkoholistista kyse.Jotenkin helpottunut olo kyllä on et sain vihdoinkin tehtyä ratkaisun.Vaikka toki voisin yrittää silloin jos klinikalle menisi. Hassut fiilikset mulla..en tiedä miksi musta ei vielä tunnu niin pahalta,mitä ajattelisi. :( Surullisin olen kuitenkin mieheni takia koska hän ei halua vielä päästää alkoholista.

Hän ei ole vielä pohjansa pohjimmassa sopukassa, vaikka tuskin vielä edes oikeasti uskoo, että perheensä menetti viinalle. Voimia sinne ja toivotaan, että hän käy prosessin läpi kuitenkin sillä tavalla, että herää ennen kuin myöhäistä ja nappaa itseään niskasta. Vaikkette koskaan yhteen enää päätyisi, niin on silti helpompaa selvän ja luotettavan ihmisen kaa toimia jatkossa lapsien tapaamisen ja muiden järjestelyjen puitteissa.

Mies sanoi että mieluummin näin.Ja antoi sormuksen.Tämä siis jo tapahtui eilen illalla.En usko et ilman apua yrittäminen onnistuisi tälläkään kertaa,on sitä niin monta kertaa kokeiltukin.Oon aina joutunut pettymään.

Sitten voisin kuvitella jatkavani,jos mies menisi klinikalle,mutta enhän voi aikuista miestä pakottaa.

Hyvä, että lähdet. Mie häippäsin 3v. kattelemisen jälkeen ja nyt olen naimisissa maailman ihanimman ja kilteimmän miehen kanssa jota maa päällään kantaa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Rania:
Voimia. :hug: Käytkö itse juttelemassa missään tilanteesta? Toivon sinulle ihania ihmisiä ympärillesi, tukevia käsiä.

Juttelen läheisteni kanssa aika paljon asiasta.Ja uskon että elämä järjestyy vielä joko ilman miestä tai miehen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja illu:
Höh halit vaan sulle mutta luultavasti teit oikean ratkaisun kaikkien kannalta :)

Joiko miehesi päivittäin ja missä määrin??

Lähes joka päivä upposi yleensä yli 6 olutta,yleensä se kyllä meni siihen ainakin 12pulloon ja viikonloppuna meni vähintään 30pulloa..Luulen kanssa et tein oikein itseni ja lasten takia,myös miehen takia.

Jaksamisia. :hug:
Uskon kanssa että ratkaisusi oli oikea. Toivottavasti myös miehesi tämän jossain vaiheessa tajuaisi ja hakeutuisi hoitoon. Mutta sen on todellakin lähdettävä itsestään ja ensin pitäisi hänenkin myöntää että hänellä on alkoholi-ongelma. Sinä olet kuitenkin kaikkesi asian eteen tehnyt/yrittänyt joten voit yrittää saada oman ja lastesi elämän nyt oikeille raiteilleen.

Alkuperäinen kirjoittaja pakko harmaantua jo:
Mies sanoi että mieluummin näin.Ja antoi sormuksen.Tämä siis jo tapahtui eilen illalla.En usko et ilman apua yrittäminen onnistuisi tälläkään kertaa,on sitä niin monta kertaa kokeiltukin.Oon aina joutunut pettymään.

Sitten voisin kuvitella jatkavani,jos mies menisi klinikalle,mutta enhän voi aikuista miestä pakottaa.

:hug:

Se vaan on ikävä kyllä niin, että siitä klinikasta harvemmin on apua.
Lapualla toimii (kallis) vieroituspaikka, joka on kuulemma todella tehokas...

Jaksamisia sulle! :hug: