Ero ja sen jälkeinen paha olo.. valitusta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt yh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt yh

Vieras
Ex-miehen kanssa oltiin kahdeksan vuotta yhdessä, nyt ero ja mulle jäi luonnollisesti lapset joita on kolme.. Suhde oli väkivaltainen ja tein monta vuotta pään sisällä töitä että saan repäistyä itseni irti miehestä ja nyt kun olen saanut ssen tehtyä niin olo on todella tyhjä!

Kaikki menee sumussa, tuntuu etten osaa mitään, töissä en jaksa käydä ja lapset hoidan rutiinilla.. Niin hirveä aukko sydämmessä ja niin sitä toivoisi että olisi joku jonka syliin mennä ja joka silittäis hiuksia että kyllä sinä jaksat. ja selviät. Mutta ei ole.. Tunnen olevani maailman paskin äiti kun en enää jaksa reagoida niiden itkuun ja antaa syliä kun pakosta, raha-asiatkin on kaikki ihan perseellään ja valmisruokaa vaan syödään..

Auttakaa joku minua, miten tästä selviää mistä voin pyytää apua että pääseen ohi tämän pahimman ajan.. En enää haluaisi herätä huomenna. En jaksa.. Ottaispa joku minua kädestä ja nostais minut ylös tämän paskan pohjalta!!

sä oli rohkea ja lapsistasi välittävä äiti kun lähdit!
sä jaksoit ottaa sen askeleen ja nyt vaan päivä kerrallaan eteenpäin!
pyydä apua sukulaisilta ja suosittelen lämpimästi käyntiä perheneuvolassa,saat apua jos vaan haluat....
voimia sinulle ja usko tulevaisuuteen!

Yhteistyössä