Eriväriset silmät..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juttelin sen pojan äidin kanssa, heterokromia on kuulemma tämän ilmiön nimi.. Oli kyllä tosi persoonallisen näköinen poika kun silmissä oli niin suuri väriero =)

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
mun pojalla on toisessa silmssä ruskee täplä, muuten sininen... ei kyllä ihan sama, mut ilmotimpa kumminki :xmas:

Miullakin on toisessa silmässä ruskee pilkku, pieni kun hyttysenpaska mutta kuitenkin :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
mun pojalla on toisessa silmssä ruskee täplä, muuten sininen... ei kyllä ihan sama, mut ilmotimpa kumminki :xmas:

Miullakin on toisessa silmässä ruskee pilkku, pieni kun hyttysenpaska mutta kuitenkin :xmas:

no tuo pojalla on kyllä ihan nähtävissä, ei tarvii tihrusta...

Mun exälläni on toinen silmä puoliksi vihreä ja ruskea ja toinen sininen. Se on siis niiiiiiiiiiiiiiiin ihanaa etten tiedä mitään ihanampaa! Mä voisin upota niihin silmiin uudestaan ja uudestaan! David Bowiella on muuten kans tuollaiset silmät..

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:

no tuo pojalla on kyllä ihan nähtävissä, ei tarvii tihrusta...

Mun pojalla oli myös, ensin ruskea pilkku toisessa silmässä, sitten ruskea pilkku toisessakin silmässä. Nyt koko silmien väri on muuttunut vähitellen ruskeammaksi. Eli nappisimmut tolle sällille varmaan tulee =)

Sillä yhdellä naisnäyttelijälläkin on tuollaiset silmät, en vaan millään muista sen nimeä..
Fleus de la Cour: Siis että yhdessä silmässä tai siis kummassakin on noita kaikkia värejä?

Yhteistyössä