M
Miä
Vieras
Näin ehkä maailman suloisimman pojan jonka toinen silmä oli vaaleansininen ja toinen tummanruskea =) Mietin vaan että onkohan tuo miten yleistä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Pikkuveljelläni on. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Pikkuveljelläni on. =)
Onko? Minkä väriset?
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Mun työpaikalla on koira, jolla toinen silmä ruskea, toinen sininen...
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:mun pojalla on toisessa silmssä ruskee täplä, muuten sininen... ei kyllä ihan sama, mut ilmotimpa kumminki :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Heterokromia.
Voi johtua myös sairaudesta tai silmän alueen vammasta, eli ei pelkästään söpöä :|
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:mun pojalla on toisessa silmssä ruskee täplä, muuten sininen... ei kyllä ihan sama, mut ilmotimpa kumminki :xmas:
Miullakin on toisessa silmässä ruskee pilkku, pieni kun hyttysenpaska mutta kuitenkin :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:mun pojalla on toisessa silmssä ruskee täplä, muuten sininen... ei kyllä ihan sama, mut ilmotimpa kumminki :xmas:
Miullakin on toisessa silmässä ruskee pilkku, pieni kun hyttysenpaska mutta kuitenkin :xmas:
no tuo pojalla on kyllä ihan nähtävissä, ei tarvii tihrusta...