Erityisherkkyys ja siihen liittyvät luulot

vierailija
Osu ja uppos :D
Olen erityisherkkä, mutta ääneen sitä ei voi sanoa. Saa välittömästi outoleiman ja naurut päälle.

Näin iän karttuessa, "ongelma" on vahvistunut, mutta osaan myös käsitellä asioita rauhallisemmin. Herneet ei enää kopaja kuin kolikot pajatsossa :LOL:
Herkkyys on pelastanut minut monilta vaaroilta ja vääriltä ihmisiltä. Myös kyky nähdä susi lampaan vaatteissa,
on pelottavaa. Joskus haluaisin olla väärässä :(

Mieheni on myös tietyillä osa-alueilla erityisherkkä. Ja nämä kun on laitettu yhteen, löytyy meiltä kaksi erityisherkkää lasta. Esikoisen herkkyys tuottaa ongelmia koulussa ja totta totisesti toivon voivani auttaa häntä selviytymään tämän päivän karusta koulumaailmasta.

Jatkan herkistelyä ja sormen heristelyä. Nyt huomasin postauksen luettuani, että en siedä epäkohteliasta käytöstä ja itse olen liian hyvätapainen. Pitäisi joskus kyetä olemaan täys pissapää :ROFLMAO:
 
vierailija
Oli hyvä kirjoitus!
Mulla eroaa tuosta niin, että jos tulee konflikti, en avaa enää suutani vaan mieluiten vetäydyn yksinäisyyteen, rauhoittumaan, käsittelen asiaa omassa päässäni ja jos se pitää ottaa vielä esille niin mieluiten vasta muutaman päivän päästä kun se ei enää nostata niin suuria tunteita vaan molemmat pystyy pysymään asiassa.
 

Yhteistyössä