Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29826225:Diettipäivä nro 1 : /
Miksi dieetti? Ja mikä dietti sulla on?
Mä aloitan dieetin tai jos ihan suoraan sanotaan niin laihduttaa pitäisi VASTA vapun jälkeen ensimmäisenä maanantaina..
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29826289:En mie oikeen tiiä mikä dietti tästä muodostuu, vapun jälkee starttaa virallisesti (joku sixpäkin metästyshomma tää on) =)
Ok. Mulla taas todella myöhästynyt (jo viime vuodelta siis) rantakunnon metsästys... Tai sekin riittää oikeasti, jos päääsen takaisin niihin mittoihin, ettei tarvitse kaikkia kesävaatteita ostaa uudestaan...
Miten sitä ihminen voikin antaa itsensä lihoa näin?! Itselleni selittelen, että sairaana ei jaksanut pitää huolta joka jutusta. Kipujen kanssa eläessä oli ihanaa kun sai lohdutella itseään suklaalla...
Pääkaupunkiseudulla.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29826363:Missäpäin Suomea asustat?
Pääkaupunkiseudulla.
En. Paritalossa asutaan Ihana aurinkoinen ja rauhallinen oma pihakin löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29826389:Kerrostalossako mökötät?
Huomenta. Onko raskasta luopua ns. "roskaruuasta"? Mulle ainakin olis.
Huomenta. Onko raskasta luopua ns. "roskaruuasta"? Mulle ainakin olis.
En. Paritalossa asutaan Ihana aurinkoinen ja rauhallinen oma pihakin löytyy.Lisäksi alue on tosia rauhallinen ja vaikka asutaan kaupungissa niin alue on kuin suoraan jostain maalta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29826415:Tuota nikkiä mietiskelin, niin sillä kysäsin =)
Mulla ei ole mitään järkevää selitystä nikilleni.... Tykkään kaalista. Kaali onhyvää. Olisipa oma kaalimaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29826463:Omasta kaalimaasta se minäkin haaveilen.
En löytäny aiheeseen sopivaa kuvaa netistä, otan kesällä ite =)
Tässä nyt tämmönen kuitenki:
![]()