Erittäin hyvää huomenta vaan kaikille =)

Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29826289:
En mie oikeen tiiä mikä dietti tästä muodostuu, vapun jälkee starttaa virallisesti (joku sixpäkin metästyshomma tää on :p) =)

Ok. Mulla taas todella myöhästynyt (jo viime vuodelta siis) rantakunnon metsästys... Tai sekin riittää oikeasti, jos päääsen takaisin niihin mittoihin, ettei tarvitse kaikkia kesävaatteita ostaa uudestaan...
Miten sitä ihminen voikin antaa itsensä lihoa näin?! Itselleni selittelen, että sairaana ei jaksanut pitää huolta joka jutusta. Kipujen kanssa eläessä oli ihanaa kun sai lohdutella itseään suklaalla...

Missäpäin Suomea asustat?

Ok. Mulla taas todella myöhästynyt (jo viime vuodelta siis) rantakunnon metsästys... Tai sekin riittää oikeasti, jos päääsen takaisin niihin mittoihin, ettei tarvitse kaikkia kesävaatteita ostaa uudestaan...
Miten sitä ihminen voikin antaa itsensä lihoa näin?! Itselleni selittelen, että sairaana ei jaksanut pitää huolta joka jutusta. Kipujen kanssa eläessä oli ihanaa kun sai lohdutella itseään suklaalla...

Omasta kaalimaasta se minäkin haaveilen.
En löytäny aiheeseen sopivaa kuvaa netistä, otan kesällä ite =)
Tässä nyt tämmönen kuitenki:
kemikaalimaa_2003_fi.jpg

Mulla ei ole mitään järkevää selitystä nikilleni.... Tykkään kaalista. Kaali onhyvää. Olisipa oma kaalimaa :D

• Tykkää
Reactions: kaalimaan vartija
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29826463:
Omasta kaalimaasta se minäkin haaveilen.
En löytäny aiheeseen sopivaa kuvaa netistä, otan kesällä ite =)
Tässä nyt tämmönen kuitenki:
kemikaalimaa_2003_fi.jpg

Aika paha ! Todellisuudessa toi kauiniisti hoidettu kaalimaa on meidän naapurin piha ja toi toinen ... no se on mun piha.. :ashamed: Mä olen todella laiska puutarhuri...

Yhteistyössä