Erittäin hyvää huomenta vaan kaikille =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lapin kultaan voi törmätä ainoastaan Suomen Lapissa. Lapin kulta on vaaleahiuksinen, isorintainen nainen, joka viettelee Lapin matkaajat omaan pikku mökkiinsä, joka on tehty piparkakusta. Hän juottaa pahaa-aavistamattomalle lapinmatkaajalle Lapin kultaa, ja tarpeeksi juopuessaan hän lopulta vie vailla tajuntaa olevan Lapin matkaajan omaan pikkuiseen makuhuoneeseensa, joka on täynnä Lapin kultaa. Siellä hän suorittaa pakolliset soidinmenot ja tämän jälkeen juottaa matkaajalle lisää Lapin kultaa. Aamulla herätessään matkaaja ei tiedä mitään edellisillan tapahtumista, ja lähtee kotimatkalle. Yhdeksän kuukautta myöhemmin Lapin kulta soittaa Lapin matkaajalle, että hän on pienen tytön "onnellinen" isä ja alkaa vaatia korkeita elatusmaksuja sekä vaatii vanhemmuutta ainoastaan itselleen.

[QUOTE="Hastur";26030353]Lapin kultaan voi törmätä ainoastaan Suomen Lapissa. Lapin kulta on vaaleahiuksinen, isorintainen nainen, joka viettelee Lapin matkaajat omaan pikku mökkiinsä, joka on tehty piparkakusta. Hän juottaa pahaa-aavistamattomalle lapinmatkaajalle Lapin kultaa, ja tarpeeksi juopuessaan hän lopulta vie vailla tajuntaa olevan Lapin matkaajan omaan pikkuiseen makuhuoneeseensa, joka on täynnä Lapin kultaa. Siellä hän suorittaa pakolliset soidinmenot ja tämän jälkeen juottaa matkaajalle lisää Lapin kultaa. Aamulla herätessään matkaaja ei tiedä mitään edellisillan tapahtumista, ja lähtee kotimatkalle. Yhdeksän kuukautta myöhemmin Lapin kulta soittaa Lapin matkaajalle, että hän on pienen tytön "onnellinen" isä ja alkaa vaatia korkeita elatusmaksuja sekä vaatii vanhemmuutta ainoastaan itselleen.[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";26031028]onko kotikokin spekial?

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Koulussa joskus ennenmuinoin tehty. Muistan vaan et oli hirmu hyvää.
Tekisin nyttenkin jos vaan jaksais hauen nylkyä ja sellanen ois :)